Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

Fast det får nog bli någon annan som tar det, för jag ska hem och lacka golv nu! :)

Hörs igen imorgon!

• Storasystern

HURRAAAA för tråden!!! Massa inlägg blird et! :)

Page, cool analys av Sweet! Var får du allt ifrån?? :)

Koko, jag vill så gärna följa med på brunch nästa lördag, men jag har lovat att äta lunch med svärfar :( :( :( Boooring!!! Och ja, vi har äntligen kommit igång med att fixa vårt hus och få bort de blommiga tapeterna och de fula trätaken... Men vilken j-la tid det tar! :(

Mindre, vad blev det för dop-present? *nyfiken* Be till gud att det funkar är nog det enda jag inte gjort än (för mycket naturvetare!)! Ska prova det nästa gång! ;)

September - jag känner precis likadant fast vi "bara" ska påbörja 5:e försöket. Varför lyckas "alla andra" man känner?
    Tur att man får vara här och älta lite! ;)

• Storasystern

Muggles - det är verkligen inte upp till dig att fixa möhippan! Kan du inte säga det till dem som mailar? Klart att det kan vara svårt att vara så direkt, men om de inte tar en hint....??

• Storasystern

Victoria, det låter verkligen inte alls bra det där! Vad säger en advokat om det hela?

Mindre, tårtspade är en jättebra idé! Vem gillar inte tårtor? Är helt för något som barnet kan ha kvar även senare i livet.
    Vi lider f.ö. fortfarande av eftersviterna av tandborstsexet. Man anstränger sig så att man har svårt att hitta lust igen när det inte "behövs"... I kombination med ombyggnad hemma så blir det inte direkt något överflöd av skumpande.... :( Fast det kanske är bra att ligga lågt och ladda för nästa omgång!! ;)

Lapinette, it aint over till it's over! Håller tummarna ett tag till! KNIIIP! ;)

• Storasystern

Mysbyxor regerar! :) Min man har inte riktigt förlikat sig med konceptet än, men jag jobbar på det! :)

Tandborstsex = rutingrej, som man gör varje kväll för att man "ska", inte för att det är kul - som att borsta tänderna. Så tolkar jag det iallafall! :)
    Men jag kanske också är korkad! ;)

• Storasystern

Jodå, ska fortsätta borsta, men än är det inte dags... Så tills vidare blir det kanske lite "vanligt" trevligt 6 så länge! :)

• Storasystern

Snartis, det låter grymt skönt att slippa dammsuga! Det ska jag komma ihåg om jag nu lyckas bli gravid någong gång! :) Det är alltid jag som dammsuger! :(

• Storasystern

Moppy, jag håller med dig! Varför kan det inte bara funka???? Varför måste det ta så lång tid???
    Jag ska till gyn nästa vecka och kolla att allt är OK, och så ska jag fråga om vi inte kan få gå på undersökning. Man blir ju inte direkt yngre av att vänta.... Och inte mannen heller :(

Vi är ju iallafall några stycken kvar som inte har plussat än.
    Appropå det, hur går det Lapinette???

Page, finns det egentligen någon som ser riktigt bra ut i trekantsbikini??? Jag är skeptisk! ;)

• Storasystern

Frullan, hur yttrar sig glutenintolerans? Jag har haft problem med magen länge och funderar på om det kunde vara gluten... :( OT, sorry...

• Storasystern

Lapinette, NU vore bra, men jag kan vara så tålmodig och storsint att jag kan vänta ända till nästa ÄL! ;) ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???