Inlägg från: Storasystern |Visa alla inlägg
  • Storasystern

När märker man av att man är...GRAVID???

koko, tack för uppdateringen om endo... Hoppas nu att det inte är det. Min mamma hade tydligen också grym mensvärk, men hon sa att det blev bättre när hon hade fått barn, och endo visste hon inte ens vad det var...

• Storasystern

Grattis Muggles!!! Hoppas du får en trevlig kväll med mannen!

Lapinette, det låter ju otroligt plussitivt! Sååå spännande, nu måste jag ju se till att logga in i helgen för att kolla läget! Glöm inte att rapportera! :)

Grattis i förskott Frejis (om jag inte hinner in hit imorgon)!!

Nu ska jag gå hem och dricka sjunka ned i soffan, dricka vin och kolla på nån mysig film. Sååå skönt en fredag! :)
    Trevlig helg på er!

• Storasystern

Glömde säga till Sweet, du måste också rapportera ju! :) *nyfiken*

• Storasystern

Morning!

Både Sweet och Lapinette!! Nääääeee! Skit också!!! Ingen lycka alls denna månad i tråden?

Ska ju till JÅ på MamaMia imorgon och hoppas att få någon rätsida värken i ägg-ledare/-stockar. Hoppas på att det inte är endo...
    Fick förresten reda på i helgen att en av mina kompisar som just nu är gravid med sitt andra barn minsann har endo!!! Och hon har lyckats med två barn minsann! Så det måste ju gå för oss andra också!

Mindre, jag är helt inne på din linje! min mage strejkar också lite. Blä! Det känns nästan som att jag försöker undvika fler saker än jag klarar...
    Nåja. Det är fantastiskt vackert ute med all snö och jag får äntligen använda min min viterkappa! Hurra!

• Storasystern

Moppy, är det därför jag är på bättre humör idag??? Jag som trodde det var det vackra vintervädret!!! ;)

• Storasystern

Koko, jag veeeet att jag snöat in lite på det här med endo nu, och du är min guru, så därför får du alla dumma frågor. Har du ont även när du inte har mens? Det är det som gör mig mest fundersam nämligen...

• Storasystern

Lapinette, kul att festen blev bra! Jag var på fest i lördags och drack tre glas vin och mådde skit igår. Orättvist! ;)

Koko, kan det vara för att du slutade med P-piller som det gjorde ont mellan mens-tillfällen? Jag har definitivt märkt att det har gjort mer ont sen jag slutade med piller i somras...
    Min mamma blev gravid med mig "av misstag" trots grym mensvärk, så det är lite hoppfullt!

Och ja, jag ska sluta äta transfetter! Allt för bebisverkstaden! :)

• Storasystern

Aha Koko, då är jag med. Jag väntar till imorgon och ser vad gyn har att säga...

• Storasystern

Lapinette, det låter så underbart skönt! Vinresa till SA!!! Sååå avis!
    Har bara en ytterligare resa till Japan att "se fram emot"... :(

• Storasystern

Pirr, håller med! Åt Grädd-baserad frusen Cheesecake till efterrätt igår - visserligen hemlagad, emn med massor av grädde och philiadelphiaost! Mmmm! Massor av transfetter! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???