• viktualia

pip pip - håller er under bevakning och försöker jobba samtidigt.. - mer framgångsrikt än vanligt...

• viktualia

Mindre - shiiiiiiiiit nu börjar jag engagera mig också.. HUUUUUUUUR spännande som helst...

och nu ska jag lämna datorn och dra till huvudstaden.. kommer inte åt nån dator förrän sent söndag kväll troligen..... baaaa

jag är ju nyfiknast på jorden...

*håller tummarna och hejar frenetiskt*

• viktualia

Mindre - tack för uppdateringen.. jag gled precis in för att spana efter nyheter och då levererade du det direkt!

*håller tummar och hejar*

...och det hade ju varit skoj att hänga på er träff.. jag befann mig sisådär 6-7 kvarter bort.. men så är det.. man kan inte vara på flera ställen samtidigt...

• viktualia

Snartis - jag gjorde hundtestet och fick samma som du fick.. Bullmastiff .... fniss fniss...

• viktualia

snartis... va... sånt jobb vill jag också ha! dubbel lön lät najs!

tycker att det är dags för fördyrningtillägg... har väl sisådär 14 kompisar som fyller 30 i år....

• viktualia

hm... dålig fart på kvällsteamet här...... jag som ville slöläsa lite intressant konversation....
    men man kan ju ana var ni befinner er... och till mitt eget exemplar förflyttar jag mig nu

..dvs till sängen!

Sov gott och dröm sött!

• viktualia

Nenne -

Den tabben har jag varit åskådare till.... en mindre smart tonåring som hällde flytande Yes i diskmaskinen i ett kök i en mindre kyrka. Jag garvade så att jag låg på golvet och hade ont i magen....

• viktualia

Pip på FruLlis!!!

skönt att läsa rapport - klart vi engagerar oss..

Du - enligt plan A ska vi ses imorgon och enligt samma plan undrar jag om det är ok om jag dyker upp kl 19 i receptionen på ditt hotell?!?

och historien hos BM - sånt är så tröttsamt att man DÅNAR.... baaaa jag skulle få utbrott eftersom evenemang av den arten kräver att jag är ledig från jobbet länge eftersom sånt sker på kontorstid (och då måste pendlaren åka hem först)....

• viktualia

Mindre -

Repliken " Det är synd om människorna" fälldes av guden Indiras dotter i Strindbergs pjäs "Ett drömspel"

10 poäng till dig!

• viktualia

fnitter!!

det är så roligt att läsa era utläggningar... jag har lite blandad inställning till musikaler... Såg Mamma Mia i London och tycker att story var det SÄMSTA jag nånsitt sett... *SKIT* Däremot är jag schlagerfreak och tyckte att det var skoj att sjunga med i alla sånger... kunde ju allt utantill innan i stort sett...

FruLlis - låter illavarslande med så hårt jobb.. Tror du att du blir utsläpp i anständig tid?!? Själv siktar jag på att ta bussen som går 17 från jobbstaden och når hålan 18.30 och sen är jag redo för date.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???