När märker man av att man är...GRAVID???
finns det inte julmust på IKEA i NY?!? För det finns väl IKEA där -okunnig?!?
finns det inte julmust på IKEA i NY?!? För det finns väl IKEA där -okunnig?!?
men är inte det prio då?!? med julmust på julen?!? det skulle jag tycka... lätt för mig att säga.. men det är min känsla om jag hade varit utomlands på jul...
... men undertecknad har aldrig firat varken jul eller nyår någon annanstans än i Uppsala... fniss fniss.. vaddå hemmakär
sweetstreet - simma lugnt genom storäpplet i väster... nu ska lillhålans troligen mest kulturgeografiska invånare sussa!
pip på FruLlan!
Jag vill bara skicka över lite kraft och pondus så att du kan säga åt den där läkaren att det är av yttersta vikt att du får bli undersökt. Låter ju ytterligt märkligt att du ska behöva bråka för att få undersöka något som faktiskt är av så stor vikt för barnalstring... Hoppas verkligen att du lyckas övertala honom!!!
FruLlan skrev: "man bara remitterar de som verkligen behöver."
Men dit MÅSTE väl du sägas höra i alla fall!!! Särskilt om du fått sån där inflammation igen! Och vill få barn och är över 30 bast. Vem behöver sånt mer än du?!?!?
Buppi - det kanske vara www.niomanader.se ?!?
fruLlan - jag tycker att du ska hävda att ni försökt länge och att du misstänker att det är problem som har att göra med ärrbildningarna... framförallt är det ju taskigt av sjukvården att tvinga maken och dig att "spilla" mer tid i väntan på besked/behandling (finns det nån behandling mot sånt där... Vickan har noll koll). " Spilla" tid känns ju rätt vansinnigt i ditt läge!!!
ingen behandling... nämen då är det väl ännu mer läge att få koll på möjligheterna...
Stå på dig, kära FruLiss! Läkarknasen borde fatta att det är läge att stödja sådana stjärnor som dig att bli föräldrer! JÖÖÖ!
snartis! ett tips är www.sverige.nu !funkar faktiskt mycket bättre än home och spray och sånt!
snartis... fick inte du Jessieadress i mitt massmail?!?
en käck ledtråd är att Jessis nick här och hennes verkliga förnamn inte skiljer sig speciellt! kolla upp det, annars kan jag förmedla Js adress!