Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Lili och lapinette,

Jag håller ändå tummarna för man vet ju aldrig.
    Hoppas verkligen!!!!!

Mindre,
    jag förstår dig fullständigt. Själv har det varit mycket nu på sista tiden. igår jobbade jag till halv tio på kvällen och maken till halv elva. Hjm, det blir inte mycket 6-lust efter sådana pass. Och jag som förhoppningsvis ska ÄLa snart.

• sweetstreet

FruLLan,

Jag saknar dig!! Och du förresten, välkommen du med till NNÄ-klubben (NästNästa-ÄL). Muggles är redan medlem där ihop med mig.
    Jag vet att jag ska ÄLa snart troligtvis i slutet av denna veckan eller början av nästa, men just nu är det så hektiskt omkring mig att vi inte ens får till det minsta lilla, så fortsätter det såhär så är det ju dömt att misslyckas. Så jag har redan glatt börjat ställa in mig på nästa ÄL istället! :)

• sweetstreet

Oj, nu dog tråden verkligen totalt.
    Hm, jag får väl ta och sluta pladdra för mig själv då och komma tillbaks senare.

• sweetstreet

Å GRATTIS A.M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Vi har som sagt misstänkt att det bebis på väg eftersom det var ett tag sedan vi hörde från dig här i tråden!

Låter supermysigt!!!!!

• sweetstreet

koko,
    jag tycker du ska ringaoch berätta om dina bröst och om mjölken för gyn. Om du inte alls tror du är gravid så låter det inte helt normalt med lakterande bröst.

Jag vill absolut inte oroa dig, men jag har en kompis som fick så och det visade sig att hon hade lite problem med sin hormontillverkning och det gjorde att hennes kropp plötsligt trodde den var gravid och hon började producera mjölk. Men hon fick ändå mens så det verkade som om hennes hormoner var förvirrade. Vilket såklart inte var bra.
    Kan dock tillägga att det är bra nu och att de har två barn, så det behöver verkligen alls betyda att det är något farligt eller så. Men om inte annat så är det nog bra att kolla upp det.

• sweetstreet

koko,
    ja det är säkert ingen fara, jag blev bara lite orolig och det skulle kännas bra att veta hur det går.

mammig redan, herregud hu ska det gå???!!!

• sweetstreet

FruLLan vilka bra förslag!!

Själv har jag stopp i huvudet...

• sweetstreet

Och Snartis, ja vi cyklar visst på samma cykel.

Kan ju bara hoppas att vi inte kör i diket nästa gång.

ska försöka olja kedjan snart!!! Så att man inte får mjöksyra under trampandet!

• sweetstreet

Ojsan nu pratar jag visst med mig själv igen....

• sweetstreet

Jaja, kanske ska man hoppa av cykeln en stund och jobba lite mer igen då. Eftersom alla tydligen verkat gått hem för att studsa i sängen eller duschen eller var ni nu gör det... ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???