Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

FruLLan när åker du iväg? Idag eller om ett par dagar??

• sweetstreet

Om det är idag och du hoppade på maken igår så räcker ju simmarna för en ÄL om åtminstone ett par dagar som sagt!

Själv har jag redan börjat fundera över att om det inte tar denna ÄL (som inte är förrän om ett tag förstås) så kanske nästa efter det är bra. För den kommer infalla under "juledigheten" och då kasnke man är lite mindre stressad och har lite mer tid och ork för humpeligumpandet.

Ja, ni ser, jag har redan börjat tänka på ÄLen EFTER denna. Helt knasigt. Men kanske är det ett sätt för mig att försöka att inte bli helt fixerad vid kommande ÄL (hehe lycka till kan jag ju säga på en gång då´rå...! ;) )

• sweetstreet

FruLLan,

Ja du kan ju joina mig då och se fram emot NÄSTA ÄL. Jag har dock fortfarande inte haft min kommande. Men som sagt jag tror knappt det blir ågot nu. Varför vet jag inte, men det känns bara så.

• sweetstreet

Ja Mindre, jag har också varit på ett sådant konstigt humör den senaste tiden. Ena stunden är det uppåt och bara sekunden efter är det neråt! Skitkonstigt. Och det är inte PMS eller så för jag hade ju just mens. Hm!
    Tror jag behöver semester....

• sweetstreet

FruLLan FruLLan FruLLan,

Du är iallafall i gott sällskap, om nu detta kan pigga upp?! Kanske är det bara mer depigt att det är så många av oss som inte kan få till det. Men själv känner jag mig iallafall mindre ensam när man har er alla som kämpar ni med. Känns nästan som att kämpa tillsammans i ett o samma lag. :)

• sweetstreet

FruLLan jag tror på Muggles teori,
    om du hade böj i fredags så var ju helgen den helt perfekta tiden för simmmarna! Om jag fattat stickorna rätt så ska ju böjen visa att ägget ska släppa inom typ 24-48 timmar eller är jag ute o cyklar ...igen....?

• sweetstreet

Muggles,
    kul att även du saknade lilla mig....! :)*ler och blinkar lite försynt med rosiga kinder*

• sweetstreet

Kanske är det ngt på gång där nere FruLLan?????? Och därav dina känningar i de nedre regionerna????????????

• sweetstreet

Koko!!!!!!

Skickar varma choklad-med-marshmallows-kramar till dig!!!!!!!!!!!!!! Visst kan det kännas så otoligt deppigt och ibland är det som om man tror att det verkligen aldrig kommer lyckas. Och jag håller med dig. Man gläds verkligen åt alla som plussar, men samtidigt finns det ju en liten svundsjuk tagg orsakad av oro, längst därinne. Men jag tror nog inte att du kommer bli "ensam kvar" här inne på tråden iallafall!

Och du, kolla gärna upp om din tid på KS. Det skadar aldrig att "ligga på"!!!!

• sweetstreet

Muggles,

Välkommen till NästNästa-ÄL-klubben (NNÄ)!!!!
    Det är alltid bra med mer folk här. Vårt motto i NNÄ är "gör NNÄ till ett JJA - men om det inte går denna gång kanske det går nästa!"

Jag skulle förstås gärna försöka mig på ett medlemskap i "ingen-fokusering-bara-avstressad-relaxad-nivå-på-barnproduktionen" också, men tyvärr klarade jag inte inträdesprovet där. J-gt knivigt var det! En massa frågor om hur man skulle koppla bort ÄL-fixering och slemanalyser. Och självklart kunde jag inte svaret på detta. Inte heller klarade jag av den audition som jag gick på utan blev utkickad eftersom ÄL-stickorna stack upp ur byxfickorna... :( ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???