När märker man av att man är...GRAVID???
Ha en skön kväll Lollan!
Och vin är aldrig fel! ;)
Ha en skön kväll Lollan!
Och vin är aldrig fel! ;)
telemark
Aha!!! Så den heter flera saker alltså. För jag kollade även rose root och hittade en blomma som verkade likadan som rosenroten.
Men ska kolla arctic root också! Tack för tipset!!!
Haha!
FruLLan! Du är för härlig! Och tack för att du tänker på mig och peppar mig inför nästa ÄL! Just nu har jag mensvärk och var det trist tidigare med mens så är det verkligen INGENTING mot vad det är nu sedan man beöjat försöka vara produktiv... Då är det ju inte bara en massa jobbigt kladd och magknip, utan också ett bevis på misslyckande. :(
Jaja, jag känner mig ändå MYCKET bättre nu efter att ha fått skratta åt era galna inlägg idag! Och tack Viktualia för länken! Ska definitivt ta och kolla upp deta nu och se om man kan botanisera i de amerikanska hälsokostaffärerna lite. :)
Telemarkgrrl, tack för ditt tips ändå! Kanske visar sig väldigt bra ändå, vem vet vilka märken de har här?
Hej Tjejer!!!!!
Har inte kunnat skriva på flera dagar pga av mycket jobb samt besök! Och sedan tog det mig flera timmar i helgen för att läsa ikapp!!!!
Snart så, lite kul att känna sig saknad här på tråden. För jag tror det var du som undrade vart jag tagit vägen. :)
Trist nu med migränen.... Buhu! Hoppas det går över. Har själv migrän ibland och vet att det är för j-gt!
Muggles, ledsen över att dina symptom inte var vad du trodde och hoppades. Men håller med FruLLan och säger att här kan du ju vara frustrerad o besviken. Vi lyssnar!
Vickan! Grattis!!! Vad kul att det tog nu när det var "enda chansen"!!
MissZ, det är inte lätt att veta hur man ska göra med jobb. Men om man verkligen mår jättedåligt på jobbet är det nog bra att fundera på andra alternativ.
Srorasystern, kommer du hem till jul eller hur länge ska du egentligen vara på den där vulkanön???
Kan för övrigt meddela att mensen nu är slut (helt normal sådan så inget konstigt eller avvikande eller spännande att berätta där).
Nu ser jag fram emot nästa ÄL!! :)
Fast jag var ute och kollade efter bisolvon igår och det verkar inte som om de har det här!!!!!
Någon som vet om det säljs i USA?
Alla "hostmediciner" hade andra aktiva substanser. Hm! Ska leta lite till men kasnke säljs det inte i USA?
Är det något speciellt "märke" i Sverige? Alltså heter det något särskilt (som typ Alvedon fast det där är paracetamol som är verksamma substansen)?
Snartis jag tycker inte heller du behöver fundera över bröllopsdatumet än. Oroa dig inte för det!
Vad är det du inte vill:
att vara höggravid på bröllopet eller att ha bebis då????
viktualia,
Tack!
Men visst är det bisolvon som ä själva aktiva substansen eller är jag helt ute o cyklar??? Ja jag menar på en annan typ av cykel än den "vanliga"... ;) :D
Ni som knaprar dessa piller och köpt dem på apoteket hemma i Svedala, vad heter era? Heter de Bisolvon eller har de annat namn och bisolvon är aktiva substansen i dem? Vilket företag gör dem????
Snart så, när är ditt datum??????
FruLLan,
Jag tror att du ska fortsätta sexa helt enkelt! :)
Kanske kan du ta nå´n sticka till också men framförallt så är det väl bra om du fortsätter din onsdag-lördag-söndags-lista!!!!!
Det där med ÄL tycker jag känns så svårt. Man tycker man har hyfsad koll men egentligen har man inte det alls. Iallafall inte jag har jag upptäckt.
Jag testade ju utan stikor förra månaden men för att minska "stressen kring ÄL", men det resulterade mest i att jag tänkte ännu mer på ÄL eftersom jag plötsligt började räkna ut 100 olika senarion med vilken dag det EGENTLIGEN var bäst att ha 6 på.... Allt berodde ju på vilken dag ÄLen EGENTLIGEN inföll, och eftersom jag inte ahde kollat detta med stickor så blev det ett fasligt räknande och funderande hit o dit... ;)
Mindre,
TACK för infon om Bisolvonet!!!!!
Ska väl ut på jakt igen nu då. Fast de flesta hostmediciner jag hittade här innehöll ngn aktiv substans som hette typ guanisferin eller liknande...