• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

Hej snuskhumrar! Jag känner mig nästan pryd när jag inser att jag inte har några sex toys där hemma. Får väl inhandla lite.. men det brukar funka rätt bra ändå ;)

FRÅGA till er plussare: hur tidigt efter böjen kom era aladåb flytningar? (var det inte muggles elelr snart så som hade det?) fick en stor aladåbis idag 4 dgr efter böjen. vet inte om det är en ny ÄL eller något annat.... :O

• Moppy

Alltså jag hade riktigt kraftiga aladåber dagen innan böj (söndags), dagen för böj (måndags) och dagen efter (tisdags). Verkligen som om man kläckt ett ägg. Så mycket aladåb hade jag t ex inte förra cykeln. Sedan har det varit aladåb fritt onsdag-torsdag och nu kom en aladåb igen + att jag känner att det kniper i vänstra äggstocken. Ska nog testa så jag inte fått en ÄL till (kan man få det så tätt??). Kan ju också vara gammal sperm, men den var liksom klar till färgen (sorry om äckligt...)

• Moppy

Fru L: när har du beräknad födsel förresten? September eller augusti? fattar inte hur man räknar riktigt...

• Moppy

lapinette: kan man inte blöda lite när äggblåsan spricker, typ om man har en kraftig ÄL? tror inte att du ska vara orolig för det!

• Moppy

Perfekt datum FruL, då kan du gå på mammaledighet i samband med semestern och få en lång härlig ledighet både i sommar och nästa sommar!! Jag vill också ha ett september barn... BUUU!!! :(

• Moppy

mindre - tar man bisolvon från mensens första dag eller? tar du de i tablettform?

• Moppy

Intressant med dessa små aladåber. Vad är det egentligen?? alltså var kommer de jäklarna ifrån?

• Moppy

Sweert!! Yoohoo! Härligt att du hittade ägget. Hoppas du har sexat loss riktigt ordentligt inatt. :D :D

Jaha, verkar vara dött i tråden idag. Maken slaggar fortfarande och jag har trååkigt. Ska INTE jaga symptom denna gång, så jag tänker INTE kommentera min molvärk, så det så.

Är det ngn där?

• Moppy

Hej Syrran!! Kul att du är här.

Ja jag har också SÅÅ mycket kompisar som blir gravida runt omkring mig. Känns faktiskt som ett hugg i hjärtat varje gång man får veta, men så vänjer man sig vid tanken efter en stund och så är man glad för dem. Men det är verkligen blandade känslor...

• Moppy

Hmm... ja jag ska nog gå och laga frulle till maken och överraska honom lite..

Storasystern och alla andra - ha en bra dag!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???