När märker man av att man är...GRAVID???
ok, inte för att det inte är intressant att höra om er som är gravida, men det verkade så tyst från alla andra.
Förresten har jag sagt grattis Muggles?!?! om inte - GRATTIS! Fantastikt kul!! Hurra, hurra!
ok, inte för att det inte är intressant att höra om er som är gravida, men det verkade så tyst från alla andra.
Förresten har jag sagt grattis Muggles?!?! om inte - GRATTIS! Fantastikt kul!! Hurra, hurra!
HEEEEJ MINDRE!! ÄL:ar du nu? Vad spännande!! Vad är taktiken? varannan dag eller varje?
Muggles, jag fattar inte riktigt. När började det kännas i äggstockarna? Innan eller efter böjen?
hej FruL: jag tyckte ni var duktiga denna månaden som åkte fram och tillbaka till varandra för att kunna köra på. Ni har ju gjort allt ni kan!! Sen är det ju upp till den där j*la naturen som man brukar säga...
Hej hopp!
Satans i gatan, jag missade era söta nunor i bilddagboken. Hade gärna smygspanat vilka de är jag sitter och chattar med, fast jag är mesigt blyg själv... Ja ja jag förstår att ni inte ville gå ut offentligt med era bilder.
Lapinette - nu håller vi tummarna för dig imorgon!
Kram kram
Ok jag förstår. Då är det bra att du inte hoppas. Det är så tråkigt med den där besvikelsen.
Jag tänker som sagt på allt kul som händer nu runt jul så då gör det inte så mycket att man inte är prego.
Frullan - jag är här om du vill snacka BIM symptom istället ;) Jag BIMar ju inte förrän mitten av januari dock eftersom fortfarande har mens :D
Har dock precis som Lapinette bestämt mig för att SKITA i att jaga ÄL nästa period. Jag orkar inte panik kn*lla utan tänker dricka mycket viiiin och mysa under julen och bara försöka att inte tänka på det. Om inte det går så kör jag en "panikomgång" gången efter det med hela baletten: RR, bisolvon etc.
Vad tror ni om denna taktik??
Muggles - jag hoppar in här lite. Om du är orolig kan du ju alltid boka tid med en gyn. Det är väl inte BM som gör undersökningar ändå? Ring runt till olika gynmottagningar och få en tid vet ja. Så funkar jag ialla fall, jag kan inte gå och vänta om jag är orolig. Alternativt kan du ju åka till gynakuten och be om ett VUL i mellandagarna. I Stockholm finns det ialla fall ett par stycken, vet inte hur det funkar i Gbg.
Jag tror inte du behöver oroa dig dock. Kom ihåg att jag hade en massa konstiga flytningar och blödningar som gjorde att det inte kändes normalt.
Kram!
Hej tjejer!!
Nej då, jag har inte svikit mina gamla trådkompisar. Jag har bara varit bortrest och inte haft möjlighet att logga in. Och jag måste erkänna att det har varit liiite liiite skönt att inte tänka alls på 'göra barn' fabriken på ett tag utan koncentrera mig på jul och nyårsfester och annat ;) Inte för att ni gör mig stressade men det var bara skönt med lite paus i från vardagen så att säga....
Men herre gud vad det händer mycket när jag är borta, FRULLAN ÄR PÅ SMÄLLEN!!!!!! Har inte orkat läsa ikapp allt, kan du inte snälla ge en liten snabb recap Frullan? Var, när, hur?
Själv har jag precis ÄLat och vi fick till några riktigt bra omgångar, så nu börjar nedräknandet....
FruL: vad hade du för symptom innan plusset?