• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

muggles - hade du exakt samma symptom då? ingen skillnad? komigen..

• Moppy

Men Sweet, vi vet ju att inga symptom är ju ett symptom i sig :D. Se på Cicci. Så lägg det på din lista nu!

• Moppy

ja det är inte fräscht med både myskolukt och fisar... stay away girls!! *puhh håller för näsan*

• Moppy

Hurra för Sweet! Ok här är nya listan:

Symptomlista:
    Mugglesfan:
    - haft en slemmig rödbrun flytning (i söndags)
    - haft stickningar i ena bröstet (igår)
    - stickningar i sidomagen vid skrattattacker och snabb vridning av överkroppen (igår och idag)
    - haft aladåb (idag)
    - dålig kondis (idag)

Moppy:
    - molvärk i äggisarna
    - stick i livmodern
    - ilning i tappen
    - fisar!
    - mysko lukt från 'down there'
    - hungrigare än vanligt

Sweet:
    - inga symptom a la cissi
    - lite ont i bröna (ev pms)

• Moppy

vet vad du menar, tyckte att mina 'brön' var så där sött små och näpna tidigare i min ungdom, men nu när man börjar närma sig tant så liknar de mest taxöron... hur f*n ska de inte se ut efter en ev bebbe! huga...

• Moppy

Drömma: förlåt vi glömde din fråga! aladåb är en slemmig, trådig, gummiaktig flytning man får när man har ÄL dvs är som mest fertil.

MEN enligt Wikipedia betyder aladåb följande:
    Aladåb är en kall maträtt med fisk, kött eller grönsaker i gelé.

IIii....kall maträtt?

• Moppy

Nej Lollan, brösten skiter man ju ganska blankt i så länge man får en välskapt bebbe någon gång ;)

Dessutom kan man ju om andan faller på fixa till dem i framtiden när man är klar med barnafödandet :)

• Moppy

F*låt! Mitt inlägg var ju till Sweet förstås!

• Moppy

Drömma: är du också i full gång med bebisfabriken?

• Moppy

ja oj vad vi skrev om varandra där, det blir lätt lite förvirrar när man är flera som skrivet samtidigt. men vi smarta fruntimmer klarar nog ut det ändå ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???