När märker man av att man är...GRAVID???
AM: japp jag såg det äntligen Du och Livia finns med nu...
AM: japp jag såg det äntligen Du och Livia finns med nu...
Jag kan sätta typ 1000 spänn på att ingen av mina jobbarkompisar surfar på BT (däremot surfar vi nog alla privat lite då och då). Däremot har jag som sagt en kompis som smygläser (hallå du-vet-vem-du-är! ) men hon vet ändå allt...
Ja fast nu har jag redan lagt till en massa folk i distributionslistan (Lapinette tex). Fast jag har bara lagt till folk som "hänger" här sedan ett bra tag, inga strangers. Men för dem som tillkommer from nu så blir det ett krav.
Jag menade inte att hänga ut dig Lapinette - hoppas du förstår vad jag menar...
Skärgårdsbruden, allas vår lilla sweet och jessie saknas ju också för de korten har inte jag...
Snart måste jag sticka iväg till en julkonsert (om ca 10 min) så ifall ni mejlar så vet ni det, att det kanske inte kommer upp förrän imorgon!
Jag kan hålla i bilduppläggningen. Det är väl en skjuts nu och sedan när de flesta ligger där blir det väl en här och där som vill komma med...
Men de som slutar vara aktiva åker även ut ur bildgalleriet *sträng röst*
Jessie: du har mejl! (hoppas jag, om det funkar denna gång!). Jessie, din bild - vill du skicka till mig?
Sorry, jag var tvungen att gå tidigt igår och idag var jag tvungen att läsa ikapp som vanligt plus absolut tvungen att fika!
syster yster: du är tillbaka i galleriet!
Lapinette: så tråkigt att höra om din mens! Jag förstår dig precis - de där funderingarna om det någonsin ska funka (tänk jag JAG är en av dem som inte kan få?). Önskar jag kunde göra ngt!
Dagens symptom: inga förutom lite flytningar
Förresten, hallå vad brösten har blivit känsliga!!! Det var ju ännu skönare med 6 nu!
Snartis: jag är och har varit i ca en vecka också svullen på magen. Den är liksom hård (mannen kommenterade det igår så det är inte inbillning). Jag har läst ngnstans att det är grav-hormoner som gör att tarmarna svullnar, det brukar tydligen försvinna efter ett par veckor.
Kan du inte liksom "bjuda" in honom? Jag måste medge att det kändes annorlunda nu, det är liksom inte "bara vi" längre Men det är nog bara en vanesak. Han kanske är lite ovan och rädd för att du inte ska vilja?
Personligen älskar jag australiensiska röda viner, shiraz mmmmmmm. Penfolds BIN xx - mmmmm
Igår drack jag 1,5 lättöl till julbordet! HA! Dvs jag beställde 2 men drack inte upp den andra för såå himla gott är det ju inte...