När märker man av att man är...GRAVID???
Brudsommar - klart han längtar tillbaka på sätt och vis. Då var det väl du som fick arbetsleda städningen? :) Nu är du ju bara projektledare i soffan och han får knega med både mat och städning. :D
Brudsommar - klart han längtar tillbaka på sätt och vis. Då var det väl du som fick arbetsleda städningen? :) Nu är du ju bara projektledare i soffan och han får knega med både mat och städning. :D
Tjohoo - vad skoj att det pickar för fullt hos Cicci!!!! :D
Nu är mina tummar glada att få komma loss också. ;)
Cicci - om nu känner ingenting nu, och förra gången kände dubbel dos av allt - blev det dubbelt ingenting då??? :?
Har en god vän som fyller år 18/7. Han är supersmart. :)
Åh, fruL ska iväg och bli på Pick-alurven av glögg!
Trevlig kväll!
Eloge till Sweetstreet - trådens bästa rim hittills!
:D
Nedsparat och ska delas med maken, så att han får en dos "trådtips".
Rapporterar in ont i brösten, som första tecken på begynnane mens (får alltid så en vecka innan).
Sjutton också att det inte kan ta! :( Har framställt en önskan till maken att även han gör en check-up efter nästa mens (som jag har då). Håller med Page om att det där med mannens förmåga är JÄTTEKÄNSLIGT.
Varför är de såna mesar?? Ska vi gå och slänga upp benen i gynstolen utan att knorra, medan de knappt ens vill ta ett blodprov. Visst - han kan väl ha fina blodvärden, men det säger väl inget om B-vitaminer, zink och hormonnivåer nödvändiga för barnalstring??
Sätt in en ) istället för blinkgubben i förra meddelandet.
Förlåt, är lite upprörd över att han har svårt att få ändan ur. Hur perfekta blodvärden kan man ha och vara sjuk hela tiden??
:(
Det kändes lite trist igår, maken lät lite deppig över att alla vännerna lämnar pikande frågor om när vi ska skaffa barn.
Som om det inte var känsligt nog för honom innan.
Vill så gärna vara där snäsa ifrån när såna frågor kommer, samtidigt som jag vet att de bara är välmenta.
Det är ju en sak när kollegorna skämtar om det, avspisning kräver ingen vidare förklaring. Men avspisar du en kompis som bryr sig så vill de ju gärna veta varför etc.
Hjälp?
Tja - vet ju en vecka före BIM hur det blir (även om jag har svårt att acceptera det förrän det verkligen rinner), så det blir till helgen.