• viktualia

När märker man av att man är...GRAVID???

Snart så.... - jaaa jag tror att alla roliga typer blivit ambitiösa eller rymt.. trist värre!

• viktualia

öööö .... det var ju inte så jag menade... felåt.. det blev lite fel... hm....

• viktualia

ni kan ju försöka tävla med vår babbeltråd.. hi hi.. just nu har vi passerat 3500 på två månader.. ha ha ha

Mitt stalltips: Ni vinner!

• viktualia

näpp! jag tänker inte sluta vara anomym. och alltså lägger jag varken ut nån "bröllopsstory" eller bilder.
    Vill du ha det så får du maila till pratglad@sverige.nu så får du länkar till blogg och bilder!

• viktualia

åhå! hm... jag kollar inte den där adressen så hemskt ofta. .men det löser sig nog så småningom...

nu är det dags att bli internetfri fram till söndag em...

• viktualia

sweetstreet - ett tips för att gissa dig till vad saker och ting heter i USA... spana på svenska FASS så får du tips om vad medicinerna innehåller! www.fass.se troligen går det sedan att söka på de aktiva substanserna om USA har nån motsvarighet till Fass....

• viktualia

smygläsaren glider in.... jag läste också på den där 9 månaders sajten... fast jag skippade folks egenhändigt skriva historier och läste sajtens egen hyfsat vetenskapliga beskrivning av förlossningar... faktiskt blev jag lite lugnare efteråt... blev dock avbruten innan jag hade läst om efterbörd och sånt.. maken kom in i rummet och skulle ha blivit GRYMT förvånad om han såg vad jag läste... *skratt*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???