Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

När märker man av att man är...GRAVID???

Snartis, gör som tjejerna säger, när jag hade blödande magsår, var vi tvungna att ringa och säga att jag hade skitont, vilket jag inte hade, bara för att få komma, detta var iofs på St Göran, men det funkade med lipen i halsen o lite teater!

• Bröllopstokiig

Ja, jag hoppas verkligen att vi kommer igång redan i maj... Men samtidigt vet man ju inte att det funkar... Ååååå, dålig dag...

Ringde precis sös gyntidsbokning eftersom jag ska på återbesök, trodde jag iaf men jag har inte blivit kallad ännu. De KUNDE INTE TA EMOT FLER SAMTAL IDAG!!! Telefontid mellan 8-14 men redan halv 12 slutar de svara... Förstår att du har svårt att få tid snartis, men det är ju sjukt!!

• Bröllopstokiig

Hej A.M kul att du kollade in!

Jag ska göra NUPP på onsdag, hur går det till på mammamia, gjorde du det där?

• Bröllopstokiig

Jag ska också till någon som heter Kate, jag är skit nervös... men vi får hoppas att det går bra. Det konstiga är att jag lämnade blodprov redan 18/12, och på nätet står det att man ska göra det 4 dagar innan, så jag ska ta och dubbelkolla detta idag.

• Bröllopstokiig

Tack både Frullan och A.M.
    Klart Pick'n ska vara perfa
    Kissnödig är det som gäller då. Jobbigt!

• Bröllopstokiig

Herregud! Din stackare AM, inte skoj.
    Ja ja, maken tror allt är jätte bra, så han är lugn! Det hjälper att han ser på det med sina ögon så att säga. Sen är det klart att man är lite nojjig själv inför en sådan undersökning, för man vill ju så gärna att det ska vara bra. Orkar inte med ett negativt svar nu! Men men, ska inte måla fan på väggen än!

• Bröllopstokiig

KUL Mindre!

Erik = Snopp på arabiska, höll på att dö av törtjusning!

• Meddelande borttaget
  • Bröllopstokiig

Jag kommer ta o göra fostervatten prov, det är bara 1,5% som får missfall det är mindre risk än vad det är att få det i allafall i den veckan jag befinner mig i nu!
    Men visst kan det ändå vara ett jobbig beslut!

• Bröllopstokiig

Det förgyllde min med, jag gillar verkligen allt sådant!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???