När märker man av att man är...GRAVID???
Men om jag ska proppa i mannen rosenrot - när skulle han i så fall börja?
(Tror inte att jag får, men ändå.)
Nu är det tårtdags! Hoppas det inte är gräddfluff!
Men om jag ska proppa i mannen rosenrot - när skulle han i så fall börja?
(Tror inte att jag får, men ändå.)
Nu är det tårtdags! Hoppas det inte är gräddfluff!
Vi sa söndagen. Men eftersom jag är solo är jag flexibel - kan när som. tror jag. Om inte föräldrarna bestämmer sig för att åka till landet en tid jag kan - för då vill jag med dit och till mormor.
Tror i och för sig att de vill åka på söndagen...
Gillade också brunchen.
Lär ju ändå vakna tidigt på lördagen när min gröngöling ska ut i skogen och panga.
Lördag (när som), eller söndag lunch/eftermiddag för min del.
Nä då, har inte dragit än. Men snart.
Skickar en cybervetepåse med go värme. Hoppas att det i alla fall hjälper mot det onda.
Jag kommer också att bli ledsen när det kommer, fast jag vet redan en vecka innan att så är fallet.
Kryp in under manteln ett tag. Vi flyr inte i första taget. Fast vi kanske jobbar lite.
Ni är ju fullkomligt härligt vansinniga! :D
FruL, kan inte låta dig sitta här och babbla själv, även om det är rätt skoj att läsa det som skrivs då. ;)
Sweetstreet - tänkte bara att du ska passa dig för att prata om böjen på stickan i kretsar som känner till något om dykning. Kommer du och yrar om att " I've got bend" så skjutsar de in dig i tryckkammaren på en gång.
Tvärtemot alla andra så ser jag fram emot att åka iväg och träffa kompisar över helgen, själv. Maken är så trist som bara är sjuk hela tiden. Och jag blir så otålig att han inte gör något åt det. :(
Hoppas att de har laddat med glögg bara!
Vad skoj med en rapport Vänner-fan! Piggar upp så här mellan plussen.
När kommer nästa pluss??
Jo, boobsen gör fortfarande ont. Känner jag efter lite har jag nog huvudvärk med. Förmodligen kvarlevor av vurpan och naprapatbehandling.
Liiitet mysko i magen förstås, svagt illamående. Fast det beror nog på de läskiga fiskburgarna vi gjorde igår. Ett recept mindre hemma i alla fall.
Hörni - vi kanske skulle skaffa lite badleksaker till Pickn nu till jul. Mendan det fortfarande finns gott om plats menar jag. Att bara rita blir lite trist i längden.
Och börjas det röja med leksaker så får nog Cicci känna att hon får symptom i alla fall. :)
Hehe...nästan lika härligt som såna där barnskor med tutor under, som låter vid varje steg.
Att folk står ut.
Nu måste jag fråga något helt OT (nåja nästan). Jag vet att ni otroliga julfantaster nästan hela bunten, och att de flesta inte alls uppskattar spinning som jag gör. Om vi adderar de två känslorna så blir ni en medelintresserad pass-deltagare.
Jag behöver komma i mer julig form. Är det för tidigt att redan nästa vecka lägga in ett julmusikspinningpass? Skulle ni som deltagare storkna och springa därifrån??
Har kört förut, men då närmre jul. Men nästa vecka är det mitt sista egna pass före jul, och efter jul känns lite antiklimax.