Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Oj, då blev det visst 6 på väg mot 7. Hjälp, medeltalet. :(

• Liten med Mindre

Fast vi försökte ju inte jätteaktivt i varesig juni eller juli. Så vi säger 5 i alla fall. :)

Byn finns kvar Sweet. De har jättegoda luncher, som inte är crepes. Tyvärr kan jag inte äta där nu när kontoret flyttat. :(

• Liten med Mindre

Jag förbjuder er å det bestämdaste att följa mig mot 7 koko!!!

Eller 6 eller vad det nu blev. :)

FAst jag vill inte dit heller. Petar upp lite papper till vetja!

• Liten med Mindre

Tänkte på Creperi Medis.

aos.se/Profil.aspx

Men kritiken var ju inte så bra förstås. Fast vi tyckte det var ok i somras.

Kanske är grisen och pipan bättre?

• Liten med Mindre

Pig & Whistle, Medborgarplatsen

Måndag 11 december

Boka bord behövs inte, eller? (Snartis?)

Jag kan vara där till 17.30, tänker andra komma mycket senare så går det ju att handla julklappar så länge.

• Liten med Mindre

Trevlig kväll!

Dags att jobba ihop lite extra julklappspengar på cykeln. Kanske cykla ifrån röda faran??

• Liten med Mindre

Sweet - spinningcykeln tjänar jag mer pengar på än den därhemma. :)

Skickade maken på massage under tiden så att han är i bra form till NNÄ, eller kanske NÄ. :)

• Liten med Mindre

GÖR PLATS UNDER DEPPMANTELN!!!

*dyker in i full fart med en bal snytpapper under armen*

Det eländiga röda droppet började i morse. :( Bara för att kroppen inte betedde sig som den gjort de sista 4 försöksmånaderna, så tillät jag mig igår en strimma av hopp. Förstärkt av att maken tyckte brösten växt minst 1 storlek.

KABLAM! Där slog elaka röda damen till och knöcklade till det lilla hopp som börjat gro.

Tänker faktiskt deppa och dricka glögg under manteln hela dagen. Extra skoj eftersom jag inte sovit mycket inatt pga fullmåne (gissar jag). Och så mår jag fortfarande skrutt i magen/klump i halsen.

Vilket skoj cykelpass det blir ikväll - full och deppig. ;) Kanske måste nyktra till någon timme innan.

• Liten med Mindre

Kikar ut under nennes tröstande arm -

GRATTIS Jessie! Vad skoj! Blir det till att planera familjeresa till Indien nu då. :)

*drar in nosen till glöggmuggen igen*

Lite av plussitiviteten följer säker med in under manteln.

• Liten med Mindre

nenne - innan du kryper ut - visst var det du som hade handlat "leksaker" i någon kul affär på nätet?

Vardå? Är den att rekommendera (säker avseende betalning o leverans etc)?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???