• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

(jag sparar alla som gallras bort så att de kan läggas tillbaka om någon protesterar) :)

nick: , bor i: , ålder: , Försökt sedan: , Gravid?
    A.M. , Stockholm , 37 år , ? , Livia född 16/11
    Vänner-fan , Göteborg , 31 år , ? Gravid 3/9
    BrudSommar2006 , Stockholm , 35 år , augusti 06 , Gravid 15/9
    Skärgårdsbruden , Stockholm , 29 år , november 06 , Gravid 9/11
    CicciL , Stockholm , 32 år , juli 06 , Gravid 12/11
    Nasse7 , Mjölby , 29 år , augusti 06 , Gravid 20/11
    Jessie76 , Luleå , 29 år , ? , Gravid 5/12?
    Snart så... , Stockholm , 28 år , juli 06 , Gravid 9/12
    mugglesfan , Göteborg , 35 år , augusti 06 , Gravid 18/12
    Eden-06 , ? , ? , september 06 , Gravid 23/12
    ljuvlig , Göteborg , 31 år , augusti 06 , Gravid 31/12
    nu är jag fruL , Stockholm , 32 år , augusti 06 , Gravid 1/1-07

_koko_ , Stockholm , 28 år , juli 06
    Lapinette , Stockholm , 36 år , juni 06
    Mindre , Stockholm , 32 år , juni 06
    sweetstreet , New York , 33 år , augusti 06
    nenne78 , Gävle , 28 år , oktober 06
    Moppy , Stockholm , 29 år , oktober 06
    pirr! , Göteborg , 29 år , september 06
    Storasystern , Stockholm , 30 år , juli 06
    Frejis , Stockholm , 33 år , december 05
    start september , Stockholm , 30 år , september 06
    Page , Sörmland , 30 år , oktober 06

• _koko_

Good morning darlings, instämmer i hyllandet av nattpasset! :D

Blev ingen spruta i morse, var för trött för att pina upp mig så tidigt jag behövde för att hinna förbi apoteket först...

Lite roligt hur ni som plussat en efter en faller i "jag-har-inga-symptom-längre-och-är-orolig"-läget. :) Jag förstår verkligen det, skulle garanterat göra det själv, men det är lite kul ändå. :)

• _koko_

Ja, alla som BIMar i dagarna, ut och kröka med er!!! :D

FruL - fick första sprutan på kvällen idag för 4 veckor sedan, så det är nog ingen panik om jag inte tar den förrän i morgon bitti. :) Distriktssköterskan har bara öppen mottagning mellan 8.30 och 9.30.

Skämt förresten GÄRNA om mina biverkningar, man behöver få skratta om det här! :)
    Nä, några såna attacker har jag inte fått, däremot är det lite synd om sambon, han får utstå en del... Har lyckats göra honom riktigt rosenrasande en gång och rejält arg några gånger till... Och jag fattar ingenting och blir jätteledsen... Sen efter en stund kommer jag inte ens ihåg varför jag blev upprörd, hahaha...

• _koko_

jessie - ahaaa, orolighetschipet, det är det man ska leta efter alltså... Kan man inte skjuta sönder det med ultraljud?? :D

• _koko_

Storasystern - PMS? Fast jag har också hört om de som fått förstärkt PMS innan plus, så jag tycker vi bestämmer att det är det! :)

• _koko_

jessie - Undrar vad bm skulle säga då... :)

syster yster - nej, vi bestämde ju att det var pms pga kommande plus!!!

• _koko_

fruLlan - jag skrev ett svar iaf, det kanske försvann i cyberrymden?? :D

Jag ska gå och få sprutan i morgon bitti i stället, fick första på kvällen för exakt fyra veckor sedan - tänk att det redan gått en månad!!! - så det kan inte spela någon roll om jag får den i morgon bitti. :)

• _koko_

pirr! - ååååh, vad jobbigt!! :( Men som sagt, ska tantj*veln komma är det ju bättre om hon är tidig än sen.

*kram*

• _koko_

Frejis - det lät JÄTTEÄCKLIGT!!! :D :D Fick praliner från chokladfabriken i julas, smakade några stycken i förrgår och kunde knappt äta upp en enda - det var en massa konstiga smaker! Jag gillar bara choklad med nötter och sånt. Absolut INTE frukt eller sprit! Vilket slöseri att ge fina praliner till mig va?!!

• _koko_

muggles - har du provat typ amedei eller valrhona?? Det finns t ex en fantastisk amedei-mjölkchoklad!!! Generellt tycker jag bäst om choklad gjord på bönor från venezuela, men är jag sugen på en maraboukaka duger inget annat! :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???