• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Good morning darlings!!! Vad fantastiska ni har varit som fixade 4000 inlägg, det är stooort!! :D

Hinner inte hänga här idag heller, hoppas på lite mer tid i morgon, men vi får se.

Fick inget igårkväll heller!!! Utom i mina drömmar, men det blir det ju inga barn av... Känner av äggstockarna, så det är definitivt äl på g. Grrr...

Här kommer listan, såg att nån frågade efter den:

A.M. , Stockholm , 37 år , Gravid 9mån
    Magda78 , Göteborg , 28 år , Gravid!
    red rose , , , Gravid!
    Rickard+Marie 23/9 2006 , , , Gravid!
    Vänner-fan , Göteborg , 31 år , Gravid 3/9
    BrudSommar2006 , Stockholm , , Gravid 15/9
    162ochenhalv , Skåne , , Gravid 18/9
    Emmylou , Stockholm , 28 år , Gravid 22/9
    Johanna N , , , Gravid 2/10
    Snart-lilla-frun! , Dalarna , 31 år , Gravid 4/10
    Bluebride20?? , , , Gravid 11/10
    sockerbiten , Stockholm , 25 år , Gravid 21/10
    Mrs Melin , , , Gravid 22/10
    Moppy , Stockholm , 29 år , Gravid 24/10

_koko_ , Stockholm , 28 år ,
    CicciL , Stockholm , 31 år ,
    Eden-06 , , ,
    Frejis , Stockholm , 33 år ,
    fru Wikdahl , , ,
    FruSofia , , ,
    Gilmore Girl , , 27 år ,
    JeckaH , , ,
    Jessie76 , Luleå , 29 år ,
    Lapinette , Stockholm , 36 år ,
    ljuvlig , Göteborg , 31 år ,
    Mindre , Stockholm , 32 år ,
    Miss Tess , , ,
    mugglesfan , Göteborg , 35 år ,
    nenne78 , Gävle , 28 år ,
    Novemberbrud06 , , ,
    nu är jag fruL , Stockholm , 32 år ,
    pirr! , Göteborg , 29 år ,
    skorpan_ , Norrtälje , 28 år ,
    Snart så... , Stockholm , 28 år ,
    start september , Stockholm , 30 år ,
    Storasystern , Stockholm , 30 år ,
    sweetstreet , New York , 33 år ,
    Telemarkgrrl , , 36 år ,
    Vanilj , , 31 år ,
    Wilma77 , , 29 år ,

• _koko_

Just det, jag har sorterat den lite, först gravida efter datum och sen resten i bokstavsordning.
    Och Moppy, som du ser har jag bestämt att du verkligen är gravid!! :)

• _koko_

Heeej sötisar! Hinner inte läsa ikapp nu heller, smyger bara in och säger GRATTIS Cicci!

Kram från koko - längtar tillbaka till gemenskapen, det här arbetandet måste få ett slut!!! :D

• _koko_

FAAAAANNNNN, jä*la skitbrowser!!! Hade skrivit värsta långa meddelandet, åsså kom jag åt fel knapp så jag backade i browsern och då försvinner ju ALLT!!!

Hur som helst, tänk vad coolt om ni båda skulle vara på smällen, jag hoppas så jag får ont nästan!!! :)

Jag jobbar också halvdag, fast det kommer bli längre än så ändå, har för mycket att göra. Men lite timmar till timbanken skadar ju inte.

Kram allihop!
    Såg någon min grattishälsning till Cicci förresten? Tror att den drunknade i all trafik som var då... Grattis igen isf, hoppas du hade en mysig dag och kväll! :)

• _koko_

Fniss, Snart så - då har du ju jobbat in 10 min extra hänga-här-tid! :D

Jag är tillbaka på måndag och tisdag iaf, men sen blir det nog svårt igen... :(
    Känner mig sååå utanför, tur att jag får vara med nästa lördag iaf!!

• _koko_

BB Sthlm tar ju inte emot någon som har gått över tiden och det verkar ju vara rätt vanligt...
    Men om det spelar någon roll vilken bm-mottagning man går på vet jag inte?

Sweet, har du vaknat? Moppy, är du kvar? Jag jobbar egentligen halvdag men blir nog kvar en stund till ändå. Tar det dock lite lugnt, så jag har äntligen tid att hänga här litegrann. :) Hoppas nån vill hänga med mig?

• _koko_

Ska hoppa på sambon ikväll tänkte jag. ÄL är sannolikt över (fast med tanke på det ni skrivit på sistone börjar man ju bli osäker...) men det handlar ju faktiskt inte bara om det. :D

Varannan dag hela cykeln som jag gick ut så hårt med blev det verkligen inget med. Mest pga att sambon krånglat och inte haft lust... Men men, egentligen väntar jag ju bara på op, så det spelar väl inte så stor roll egentligen.

Jessie - Vad tråkigt! Men då får jag och muggles sällskap ett tag till då.

sweet - jag är här ett par timmar till iaf.

• _koko_

A.M. - det är precis som du säger, minsta komplikationsrisk och du är inte välkommen dit, och det vet man ju inte alltid i förväg.

• _koko_

Hallå fruL! Känner du att jag skickar en massa tur till dig?

Förresten läste jag nånstans (antagligen på FL) att Omega3 kan vara bra för oss med endo, så det äter jag nu!! Det är ju bra annars också förstås, men om det kan hjälpa mina ägg att fästa lättare vore det ju fantastiskt. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???