• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

A.M. - hur går det med färdknäpparna?? Inge vidare? ;)

Ang leksaker fick jag en enorm åderpåle av mina gymnasiekompisar (ensam tjej i klassen...) en gång. Har försökt använda den några gånger, men den är f*n för stor!! :D

• _koko_

pirr! - Testa igen, kommer inte kontrollstrecket säger inte testet någonting. kissa i en burk eller nåt i stället så är det lättare. :)

• _koko_

Vad heter den där butiken ännu längre upp på drottninggatan?? Där de har roliga kläder på ovanvåningen och leksaker en trappa ner? Där har jag hittat en hel del roligt... :D

• _koko_

CicciL - jag hejjar på dig, tycker många skriver att de blivit på smällen just den månaden de inte kännt något alls. :)

• _koko_

Jag äter tunnbrödrulle med kokt varmkorv, don efter person eller? :D

• _koko_

Du och ditt husband, muggles... :D

Det är faktiskt upphetsande att han tittar på tycker jag och han älskar att få titta, men så är det säkert inte för alla...

• _koko_

Åååååh, FruSofia, graaatttttiiissss!!!!!
    De säger ju att ett plus alltid är ett plus, men jag förstår att det är svårt att tro på! :) Håller tummarna hårt för dig.

Jessie - att jag inte tänkt på det, något att ha i badkaret vore ju suveränt! Det måste jag kolla upp... :D

• _koko_

Ahaa, muggles, du har lånat husbandet! Kan man göra det alltså, jag vill också ha ett husband... :D

FruSofia - coolt att det kan ändras så fort!

• _koko_

AHA!! sweet - många som sedan plussar har inte haft pms som de brukar, men däremot ökade flytningar. Jag tror du är på smällen. :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???