• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Men men, nu hägrar öl i mängder, hörs i morgon darlings!

• _koko_

fru UH - jag har också kortare och kortare cykel. Började på 35 dagar när jag började räkna och är nu nere på 31. Om det blir 31 även den här månaden kommer mensen på måndag.

Victoria80 - :D det var ju det hela den här tråden (del 1) startade med!!! Jag tror att det är för tidigt att känna något 9 dagar i förväg, men man ska aldrig säga aldrig.

• _koko_

Vart var det vi skulle ses på lördag? Behöver man boka bord?
    Vilka ska med? Cicci, fruL, Snart så, Mindre och jag? Nån fler?

• _koko_

Håller med Mindre förresten, så länge det inte flödar kan du fortfarande vara på smällen, Snart så...

• _koko_

Tråkigt pirr, lät skitjobbigt!!! Brukar du kräkas när du får mens eller har du åkt på kräksjukan också???

Bra att du fixar Cicci! :)

Mindre, jobbar du på hötorget eller ska du träna? Kanske skulle haka på isf... :D

• _koko_

Hej hej igen, har varit ute och flängt hela eftermiddagen.

Jag har fått kantareller i muffen, grrr... Inte så farligt dock, kliar lite ibland bara. Så skulle mitt ägg mot förmodan blivit befruktat den här månaden lär det ju knappast fästa... Hehe, ni märker att jag inte riktigt kan sluta hoppas på att jag ska fungera...

Ok, Mindre, då blir det ingen träning för mig på lördag. Cicci - jag är där kl 12! Om det inte blir alldeles för blött på festen på fredag vill säga... :D

• _koko_

Fniss, ja, det får jag göra. :D Är ju aldrig fel att gå omkring naken, haha...
    Fast kanske inte som din granne, det bjuder jag helst inte grannarna på...

Ajaj, nä, man ska verkligen inte fråga om det inte är heeelt uppenbart!

• _koko_

A.M. - jag vet något som garanterat funkar: Skicka iväg mannen på suparfest!! Ingen vill ju vara på bb stupfull, så just därför händer det då! :D :D

GRATTIS skärgårdsbruden, är jätteglad för din skull!! Inget agg från min sida heller! :)

Sååå spännande i morgon, hoppas på flera plussss!!
    Kram på er allihop, ikväll ska jag för andra gången den här veckan försöka spränga öronen... :D

• _koko_

Hej missZapon, dig har jag missat! Förlåt! Vem är du? :)

• _koko_

Ahaaaa! :) Vill du avslöja ålder och hemort också eller helst förbli hemlig? ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???