• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

muggles - säger "de" inte att mensen "ska" komma 14 dagar efter äl oavsett cykel? Då är det 10-11 dagar efter nu?

Men eftersom jag inte kan min egen cykel ens ska jag int uttala mig om någon annans egentligen...

Håller tummarna för dig hur som helst och delar gärna sorg eller glädje på fredag!

• _koko_

muggles - läste nu på niomanader.se att mensen normalt kommer 12-16 dagar efter äl, men att det såklart kan variera. Blev inte direkt klokare mao...

• _koko_

MEN HAAAALLLLÅÅÅÅ!!!! Snodde Mindre alla mina kokosbollar??? Och ingen stoppade henne??? Vad är ni för ena vänner va??? Mutter...

Och fruLlan, ja, det är klart jag är kommunist, är vi inte alla det? Har inte ni andra en helkroppsbild av mao över sängen? :D

Med Andra Ord...

• _koko_

Cooolt, muggles, låter väldigt lovande det där! :) :) :)

• _koko_

Näää, Snart så... det gjorde den inte...
    *darr på läppen*

Shit vad jag blev sugen på kokosbollar... Ska fika med en kompis ikväll hoppas de har sånt där...

• _koko_

Cicci och fruLlan - varför säger jessie att ni befinner er i varandras hålor???

• _koko_

Ååååh, har AM äntligen fått klämma ut den!!??!! Hoppas det! Då var det säkert krypturen jag jagade ut henne på som funkade. :D

• _koko_

Mäh, varför är det ingen som fattar mina dumma sexuella anspelningar???

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???