• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Skärgårdsbruden - jag har andra piller, orudis heter de. Fungerar jättebra på mina menssmärtor bara jag tar dem i tid och märker inte av några magproblem (har annars både stressmage och -tarm).

Kan inte tillföra något i resedebatten då jag inte har några resor alls inbokade framöver, synd om mig... ;)

• _koko_

Jag skulle ge ungefär vad som helst för att få veta att jag kan få barn över huvud taget just nu. Dvs hellre plus och missfall än aldrig plus alls...

Knäppt och konstigt, men sån är jag...

• _koko_

Vi pratade om den 10e hemma hos mig, men jag ses gärna tidigare också! Har det faktiskt väldigt lugnt i kalendern framöver (förutom att jag måste jobba dygnet runt då...), så kanske en afterwork nån vardag? Fast med tanke på hur länge vi brukar sitta kanske det inte blir så bra... :D

• _koko_

Så trött så trött idag... Jobbade jättesent igår och fick dessutom ta hand om en superdeppig vän...

Håller tummarna jättehårt för er som är på väg att plussa men tycker fortfarande att ni ska vänta med att testa så länge ni kan. Som Lili(?) sa, är det ett plus kommer det vara ett plus även några dagar senare!
    Ett minus svider sååå mycket mer än att vänta på ett plus!

På min todo-lista idag: Ta reda på om min operation är på g!

Jag är fö fortfarande helt skengravid, det sticker i boobsen och vätska kommer ur dem(!)... Har aldrig hänt förut!!!

Jag kan förresten inte ta en afterwork nu på fredag, har precis bokat in det med en kompis jag inte träffat på månader...
    Nästa fredag däremot skulle funka.

• _koko_

Ni är så söta, men nej, jag blöder precis som förra månaden, alldeles för mycket för att det ska kunna vara något.

Men visst är det sjuuuukt?!!!

Orkar inte med fler gynbesök nu, så roligt är det inte att fläka ut sig. :D

• _koko_

Åååååh, grattis A.M.!!!!! Instämmer i alla glada utrop hittills, så roligt att höra!!

Jag har flera namnförslag: Ulla-Bella, Siv-Gudrun, eller varför inte Anna-Panna?? :D

Sweet - Det där lät ju knepigt, tänk om det är så... Hahaha, skulle vara så typiskt mig... Fast det är väldigt lite, och inte så mjölklikt, mer vattnigt...
    Well, well, will keep you posted...

Nu ska jag få gå hem!!!

• _koko_

Ojojojoj, lika aktivt som vanligt här ser jag! :)
    Många fina namnförslag, men jag tycker inget av dem slår mina!!

Har förresten goda nyheter: Jag har plus.... eh, nä, det där var önsketänkande.
    MEN, jag har pratat med sjukhuset och har fått en tid för min laparascopi!! 13e december bär det av. Ska dit några dagar innan och göra undersökning för att de ska veta vad de kan förvänta sig...
    Jipppiiii!!! Före jul och tom så att jag hinner återhämta mig innan jul!!!
    Är jätteglad för detta, men också livrädd, verkar vara en rätt jobbig sak att gå igenom...

Dessutom är mensen äntligen slut idag. Tjohoo, sex ikväll!! :D
    Mensen har verkligen förändrats sedan vi började försöka! 7 dagars mens följt av ett par dagar med bruna flytningar har blivit 5-10 dagar med liite bruna flytningar följt av 3 dagar riklig mens (och bara en dag med värktabletter)... Konstigt...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???