• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Åååh, jag vill också sitta på kontoret och lalla... Dvs göra annat än att jobba...

Nån som har nåt tips på något snabbt och gott att göra till middag ikväll? Hade tänkt göra lasagne men glömde ta fram köttfärs ur frysen i morse...

• _koko_

Roligt med en rapport, Cicci!!! 3 av mina vänner (ja, du räknas som vän numera :)) är nygravida, gissa om jag önskar att jag kunde vara med i gänget...

• _koko_

Behöver man boka bord på pig & whistle förresten, eller är det bara att glida dit? Hur många blir vi?

Ska bli så roligt!!

• _koko_

Hmmmm, ja, det kanske blir lasagne iaf... Är sugen på det... Och vi blir några stycken, så det vore skönt att göra något i en form bara... Skönt att slippa handla så mycket...

Oooh, många potentiella plussare alltså!!

• _koko_

Gjorde jag??? Tjooooohoooooo!!!!! :D :D :D

Tur att du håller reda på mig, fruLlan, annars hade det passerat obemärkt, och det hadeju varit förskräckligt!!

• _koko_

Snart så... - jag är inte alls säker, men jag hoppas! :) Jag vet ju precis hur det är med en kropp som gör allt för att jävlas med en...

Vill ni se alla sjuka symptom jag haft på sistone som precis börjar ge med sig??

• _koko_

Ok! (som om jag hade låtit bli annars :D)

- mörka bröstvårtor
    - stickande bröst
    - läckande bröst
    - lätt mensvärk
    - konstant hunger
    - illamående
    - halsbränna

Tänk att man kan ha så myket symptom utan att vara gravid... Det mesta kan man ju härleda till stress och annat, men mörka bröstvårtor?? Läckande bröst?? Ska bli spännande att få resultatet på prolaktintestet...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???