När märker man av att man är...GRAVID???
Jag gillar allt. Utom palsternacka och selleri. :D
FruLlan - var äääääär du?
Jag gillar allt. Utom palsternacka och selleri. :D
FruLlan - var äääääär du?
Är inget superfan av wraps eftersom vi har ett sånt ställe precis vid kontoret och jag har köpt alldeles för många luncher där... Men hamburgare är aldrig fel. :D
A.M. - instämmer i hyllningskören, jättefint namn!!! Kul att du kikar in!
Snart så - jag är inte redo för några förlossningsberättelser!!! :D ;)
pig & whistle är förresten helt ok med mig!
(hoppas också att du inte får dricka då snartis)
Mindre - betyder det sedan juli?
sweet - räkna med mig!! :D
Fan, jag är nog den enda i hela världen som inte varit i NY...
Du är inte där ännu Mindre, och kommer du dit är vi fler som kommer följa dig.
*Kram*
Jag har skrivit juli på mig eftersom det var då vi hade vårt första försök, men vi har precis passerat försök 3 typ, eftersom vi inte försökt alla månader. Så jag håller reda på när ni hade ert första försök och sen får ni hålla reda på själv hur många försök det är i verkligheten. :)
Snartis - Man kan ju inte kalla det försök om man vet att man inte haft äl. :)
Nämen stopp nu fruL! Du vet att det deppet kommer gå över och jag vet att världen är svart när mensen kommer.
Ingen hatar dig och det finns ingen svart lista. Eller jo, det gör det, men den enda som står på den är röda faran.
Däremot finns det en utmärkt deppmantel som du vet. Där kan man gömma sig och bara kika fram ibland och säga "jag hatar världen, återkommer senare", så vi vet att man lever. Snart sitter även jag där och gurglar glögg och då vill jag ha sällskap!!
Sköt om dig gumman och ursäkta inte att du är en känslomänniska! Det är ju det som gör dig underbar.
Ang träning har jag hört att man inte ska börja träna mer än innan an blivit gravid, för då är inte kroppen van, men fortsätta med det man gjorde innan så länge det känns bra ska inte vara någon fara.
Tack sweet. :p Surfa från mobilen var crap, det är för många sidor (alla sidnummer listas ju), så bara 1 gång av 10 hann hela sidan laddas innan den timade ut. Svårt att skriva svar då... Men nu är jag frisk och kry igen.
Det är en vecka kvar till op, men i morgon är det förberedande besöket, så jag ska få göra vul igen, jippi! ;) Skämt åsido ska det bli skönt att få en second opinion även om jag litar på min gyn.
sweet - precis så är det!
Nu måste jag ut och köpa lite julklappar. Fan, om det kunde snöa så man fick lite julstämning nån gång!!!
*KRAM* till alla deppiga, glada, tokiga, underbara tjejer här!