• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Äh, jag lär aldrig få ett plus... Ibland tror jag att det bara är vissa tester som kan visa plus, och att det är ett lotteri vilken man får tag i - känns som så otroligt att det någonsin ska kunna bli något annat än det där hånfulla minuset för mig...

Men men, nu tar jag mina kliande ljumskar och drar härifrån!
    Ses i morron!! :)

• _koko_

Förlåt AM för min tråkiga början på inlägget, det var inte meningen att låta så sur...

Kram pårej, hoppas vi inte hörs i morgon! ;)

• _koko_

Good morning darlings.

Gjorde ett mirres test i morse. Vill få slut på dem, för nu ska jag INTE TESTA MER OM JAG INTE GÅTT ÖVER EN VECKA MINST!!! Och inte med billiga skittester heller.

Jag satt och fnissade för mig själv (jag som trodde jag skulle falla ihop och dö av depression...), för det enda området som var riktigt vitt var där plusstrecket skulle vara...
    Och nu blöder jag. Så var det med det!

Därför vill jag (igen) meddela mina symptom:
    - lite snuvig - vafan det är höst!!
    - vaknade av att det stack i ena bröstet natt mot fredag förra veckan
    - jättemycket vita/ljusrosa lotionflytningar
    - lite mensvärk sedan nästan en vecka före bim

Ni ser, det är helt omöjligt att veta om man faktiskt är på smällen!!!

Men, som tur är fikade jag med en underbar kompis igårkväll som fick mig att inse att jag måste sluta med det här symptomletandet. Jag trodde att jag hade slutat redan, men en gång junkie alltid junkie... :D
    Därför lovar jag nu högtidligt att aldrig mer testa förrän mensen är mer än en vecka sen!!

Jag kommer dock SJÄLVKLART att stanna i tråden - aj lööv u görls!!! Och vill förstås kunna meddela ett eget plus nån gång i framtiden också...

• _koko_

Om ni undrar varför jag är så tyst beror det på att jag sitter i ett rum för 1 person tillsammans med 5 andra... Inte så lätt att vara hemlig med andra ord (bäst jag inte skriver mao, fruLlan... :D).

Drack underbar glögg igårkväll vilket gör sig påmint idag i form av lätt halsbränna... Men det var det värt. :)

Kram på er allihop!

• _koko_

Som ni ser mår jag bra. Har ett underbart liv och en underbar sambo, bebis kommer när den vill.

• _koko_

muggles - Jag tycker inte du ska testa. Vänta en vecka, det är sååå jäkla jobbigt att få minus. Ska du på fest, drick några mellanöl isf starksprit, bebisen tar inte skada såhär tidigt.

• _koko_

Victoria80 - stämmer det att det var ditt första och enda försök? Har för mig att du skrivit det i tråden. Hoppas fästmannen är glad också nu!

• _koko_

Hej, kan inte vara här så mycket eftersom jag sitter så dåligt till på jobbet och har jättemycket att göra också.

Hur som helst. JÄTTETRÅKIGT muggles, vet precis hur du känner dig...

För er som missat det gick det inget vidare för mig heller. Trots en massa symptom (som höll i sig även efter att mensen drog igång), var det inget den här gången heller.
    Dumt att över huvud taget tro något!!!

• _koko_

Hej vänner, vad jag saknar er... Sååå tråkigt att inte kunna hänga här på dagarna, men det funkar verkligen inte.
    :( :( :( :( :( :(

Har en grym mensvärk idag, första dagen med värktabletter. Hade hoppats att omega3 åtminstone skulle lätta mensvärken nu när det inte gjorde mig på smällen, men inte... Känner mig jättekinkig idag...
    Är uppe i 8 dagars flytningar/mens nu, kan det räcka någon gång eller? Mensen har ju sett ut så i 5 månader nu, så jag borde ju vänja mig... Men ändå.
    Ska nog ringa KS snart och kolla om de fått min remiss och hur lång kötiden är, vore skönt att ha det att "se fram emot".

En av mina närmaste vänner plussade nyligen, på andra försöket. Är jätteglad för deras skull såklart, men det svider förstås också...
    En annan kompis påbörjar ivf i dagarna. De har ett unerbart ivf-barn redan, men det ökar tydligen inte chanserna att försök två ska gå lika bra. Hoppas jättemycket för deras skull.
    Allt det här ökar min känsla av att bli ensam kvar... Att alla ni andra här kommer bli gravida en efter en och jag får sitta här ensam till slut...

Tror det är konkurrens om deppmanteln just nu... :(
    Kram, nu måste jag jobba lite till...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???