• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

A.M. - hehe tänkte väl det. :D

Jessie - du har helt rätt, men jag har inte orkat föra in det i min lista. Där förblir alla ogifta utan tidigare barn och inne på första försöket. ;)

• _koko_

Moppy, det är jättevanligt att inte känna något!! Ta ett djupt andetag. :) KRAM.

• _koko_

Alla här kan vara lugna. Skulle fruLlan få för sig att försöka försvinna härirån kommer jag att jaga tillbaka henne med blåslampa, no worries!

Möte strax.

• _koko_

A.M. - vad menar du, det uttalas väl ändå gucki??? :D :D

Svarar för cicci som är så uppe i sina symptom och resor. ;) Det är sissi.

Tycker det låter som hur många blivande plussare som helst just nu. Tycker så synd om fruLlan, önskar dig ett stort fett plus nästa månad!!!!!!!

BrudSommar2006 - vad läskigt med värk, men de lär ju veta vad de håller på med!

Nu är det bara ett dygn kvar!! :) Åh, vad skönt det ska bli att få prata skit igen.

• _koko_

Fniss, vi är som värsta dokusåpan här, hahaha...

Håller på att slänga i mig lunch (en macka...) innan nästa möte, har blivit en riktig mötestönt... Vill ju hänga här ju!!

• _koko_

Mindre - i morgon blir det frossa om inte annat! Ååååh, vad jag ska äta... :D

• _koko_

Åååååh, moppy, vad tråkigt!!!! Är jätteledsen för er skull!

Snälla fruLlan, kom i morgon, skulle sakna dig jättemycket annars!! Om du hellre vill stanna hemma och gråta hos maken förstår jag såklart, men annars klarar vi både skratt och gråt och grrrr samtidigt!
    KRAM från koko.

• _koko_

I nästa trådstart tror jag vi måste få in en varning för att gå in och utropa sånt där... Stort grattis starlife, men vi är många här som har lite svårt med folk som bara kommer in och deklarerar som du gjorde nu eftersom vi själva inte blir på smällen alls lika lätt...

Ses i morgon sötisar, och ni övriga sötisar: hörs efter helgen!

• _koko_

Här kommer en första rapport från gårdagen: Vid hade skittrevligt igen! Såklart! :D

Sen har jag lite eget att rapportera också. Testade ett väldigt tråkigt minus i morse. BIM i morgon.
    Vaknade tidigt i fredags morse av att det stack som fan i vänstra bröstet. Det gick över när jag la mig på sidan och har inte återkommit sedan dess. Har dock haft lätt mensvärk hela veckan och jättemycket flytningar under fredag och lördag. Testade med mirres på lördag morgon och fick något slags utslag. Det var inte ett streck, utan mer som att någon hade skuggat uppifrån och ner med en penna där plus-strecket borde vara... Har idag testat med cb och det blev som sagt minus, flytningarna har avtagit och har nu blodstänk i sig, så det är väl mensen som är på g ändå.
    Vill självklart inte tro att det är så, men minuset svider så jäkla mycket att man måste försvara själen lite...

Kram på er alla kämpare i tråden!

Jessie - gör ett nytt test!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???