• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Storasystern - tycker fortfarande det låter som ett tidigt missfall. Bra att du fått tid hos JÅ, det är alltid skönt att kolla upp att allt står rätt till!

• _koko_

nenne - väldigt generöst av dig, vet din man om att du rear ut honom på nätet??? :D :D :D :D :D

• _koko_

nenne - det har du ju rätt i förstås. Jag är ju inte gift, så jag har inte full koll på alla privilegier som kommer med det. Kanske därför sambon inte vill gifta sig... ;)

• _koko_

Page - man får mens även när man inte haft äl. Men den kan bli försenad och rikligare va? Har för mig att vi avhandlat det här förut...

• _koko_

Har hört talas om en tjej (en kollegas kompis fru), som var som en kanin - bokstavligt talat! Flera gånger om dagen varje dag...

• _koko_

Ang sex alltså. :)

Menade inte att blondiner är som kaniner... :D

• _koko_

Jag har ätit tårta, nananananaaana. :D

Snartis - jobbigt med krismöte!!! Skönt att du är en så bra tjej att de inte skulle klara sig utan dig! :)

Ang mammaledighet känner jag att jag skulle kunna vara hemma hur länge som helst, men samtidigt måste jag tänka på livet efteråt...

• _koko_

Lapinette - jag har en sån man! Skulle bli förvånad faktiskt om han klarade av att vara med på förlossningen.

Jag tror kanske att män som inte VILL vara hemma med sina barn ofta har andra värderingar också som inte tilltalar muggles (eller mig heller för den delen). Om man inte KAN av vilken orsak det än må vara är ju en helt annan femma. Man kan ju inte tvinga en person att vara föräldraledig om det innebär att h*n blir arbetslös!

• _koko_

Jag vet förresten flera mammor som inte låter sina män vara pappalediga för att de själva vill vara hemma, så man kan inte skylla allt på männen eller arbetsgivarna!

Därmed inte sagt att jag tycker det är en bra idé med fler "pappamånader" för det gör jag inte!

• _koko_

Ang karriär och barn tycker jag det viktigaste är att inte karriären går före barnen! Läste om något dagis där några föräldrar ville ha barnen på dagiset när föräldrarna själva hade semester...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???