• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Lycka till ni andra.
    AM - inatt smäller det, det känns i luften *hoppas hoppas*

• Jessie76

Hahaha, det var en bra sammanfattning Sweet

Koko, jag menade inte att du måste föra in det - förlåt om det lät tokigt - hade inte riktigt skallen med mig när jag frågade frågorna om det var det vi fyllt i sist

Alla är ju välkomna såklart!

Men jag får nog lov att köpa en test imorrn, apoteket har inte öppet så länge här(jag vet inte hur det är i resten av landet men här stänger dom 17 och jag jobbar till 17 så...) Men är inte såna blödningar korta och små? Jaja, vi får se...
    Kram på er alla! Lycka till imorrn Moppy!

• Jessie76

Morrn brudar

Jag har pratat med MVC imorse, samma dam som tog ut min spiral i juni.
    Hon sa att antingen har jag inte haft någon ägglossning eller så kan jag vara gravid... Förmodligen ingen ägglossning för jag känner inte ett piss rent ut sagt
    Hon sa oxå att det är extremt olika hur många ägglossningar/år man har. En del kunde till och med bara ha ett par ÄL/år! Kan det vara därför dom som har svårt känner olika symtom varje månad?

• Jessie76

Så hon sa att om mensen är konstig nästa gång så skulle jag ta ett test....
    Men vad ska jag då göra om jag vill dricka eller nåt? Måste nästan köpa ett nu... Jag menar, hur lite jag än tror att jag är gravid så vill man ju ändå vara 10000% säker, eller hur? Usch vad jobbigt

Cicci - fan va cooolt!! Ska du testa idag?
    Moppy - var äär du?

• Jessie76

Vad är det där mangolassi för nåt?
    Jag måste få visualisera er imorrn hur kul ni kommer ha åsså vinkar jag söderut framåt em - ok?
    Jag har massor med övervikt och får nog mer varje helg Men vad fan, jag är ju gift!
    Gissar att AM oxå har ett par kilo ölmage just nu

• Jessie76

FruLlan, ut å ta en stänkare nu! En GT eller två Ta en punsch för mig
    Du kanske är en av dom som har ÄL sällan? Kör på nu för tusan, innan jul blir du glad tror jag Upp med hakan stumpan, vi kämpar på....

• Jessie76

Jepp - och tack för att du svarade Jag vinkar och vinkar - kommer att ha en stickad lååååååååång rosa halsduk och veva frenetiskt mot dig - ska vi säga runt 16-tiden? Beroende på mitt test kanske jag till och med skålar mot dig

Ha så trevligt imorrn alla stockholmare - Och snälla FruLlan - ånga dig inte du blir så blöt och liten då ( ) förlåt dålig humor
    Kram från Norr

• Jessie76

Jag testade just, och det visade -. Kontrollfönstret hade dock inget streck, spelar det någon roll?

• Jessie76

Nu börjar blödandet bli obehagligt faktist, är inne på över en vecka nu... Och nu kom det en sån där äcklig bit (usch förlåt, men jag vet inte vem jag ska säga till annars än er )

Moppy - förlåt, jag glömde säga att jag verkligen hoppades för din skull. Jag lider med dig verkligen... Skickar en kram till dig

Jag testar väl igen imorrn, nej jag har inget mer test (det fanns bara såna cb med streck i en-förpackningar - norrland ) så jag får väl köpa ett till. Undrar om man kanske ska vänta ändå, för som hon förklarade för mig verkar det som att OM man är gravid och blöder ändå så har inte kroppen fattat ännu att man är gravid så då kanske det inte ger utslag på stickan? Jag vet då rakt inte......
    Usch jag känner mig jätteego förlåt mig...

Sweet, vi vinkar hela dagen till dig då

Ni andra - njut som f-n och ta en för oss utbölingar oxå

• Jessie76

Jaa FruSofia, jag har blödit sedan förra fredagen och mensen kom aldrig riktigt igång - det har varit ytterst ytterst lite och försvinner då och då (ingen mensvärk och inget ont i brösten). Så jag ringde MVC för att fråga vad problemet var, och då svarade hon att det fanns två alternativ; antingen är jag gravid och kroppen vet inte om det (?) eller så har jag inte haft någon ägglossning (vilket jag till 95% vet att jag haft för jag känner det..). Gjorde ett test igår men då vart det inget streck i kontrollfönstret, fast testet visade minus.
    Så, det var min story. Hon på MVC sa att jag skulle vänta till nästa mens och se om den var som vanligt, men vem kan vänta?!
    Har du några tips?
    Funderar på om det är så att kroppen inte vet vad som hänt, kanske testet inte fattar det heller... Äh, helt sjukt det här - man blir ju knäpp

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???