• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Usch, nä den kommer nog i veckan gissar jag.
    Ont som tusan i brösten och sån där mättnadskänsla ni vet, "nästan halsbränna".. Lite illamående och så känns det som att jag är på väg att få mens

Men jag måste fråga: Förra gången jag fick mens var den ju konstig, den kom kanske 3 dagar för tidigt och så blödde jag nästan 8 dagar jättelite... Vad ska jag räkna från nu då? Ska man fortfarande räkna från sista mensens första dag eller?

• Jessie76

Hahaha... Jo jag förstod det, är du värmlänning? Jag är gift med en förstår du

Men ja, jag vet inte - vi får se på någon dag, det visar sig väl

• Jessie76

Mindre - när hade du mens senast?

Men hela tiden när man pratar om det känns det som - den kommer nog snart, det känns så............

• Jessie76

Jaa... Med risk för att låta egoistisk så svarar jag - jaaaaag ska BIMa men vet inte riktigt när...
    Tror det är för sent, men det känns som att den kommer hela tiden! Småvärk i kaggen, mådde risigt tidigare men inte nu - nu har jag huvudvärk istället
    Ont i brösten sen i ons-torsdags!
    Så jag vet inte, ska jag testa ikväll? Jag har ett digitalt kvar hemma, tror att jag pinkar på det senare............

• Jessie76

God morgon - Jo, jag testade igår men Internet låg nere hemma så jag kunde inte skriva vad som hände.....

• Jessie76

Stackars Mindre Usch... Det är så tråkigt när glädjen å hoppet försvinner sådär *kram*

• Jessie76

Tack så mycket

Och för övrigt - inga mediciner, inga ÄL stickor, festat på helgerna och faktist rökt oxå. Inte alls att rekommendera, men så är det. Vi sa vi tar det som det kommer och detta var "sista chansen".
    Så vi är dom som "bara" kört på.

Alla är ju dock olika, så man får nog testa sig fram

• Jessie76

Fast nu slutar jag ju såklart med festandet å det... Hon frågade faktist BM hur jag skulle förhålla mig till alkohol den närmsta tiden - om jag klarade att hålla mig........hmm........ Fast dom måste väl fråga gissar jag...

• Jessie76

Tack va ni e gulliga Jag blir ju generad

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???