• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Enligt FL:

Du har gått 42 fulla dagar av 280
    Du är i vecka 7
    Du har gått 6 fulla veckor och 0 fulla dagar (v6+0)

Snartis Grattis till vecka 7

Nu fyllde jag i första dagen i sista menstruation 7/11.

• Jessie76

Å jag är fyra dagar före dig Då vet vi....

• Jessie76

Åhå grav tecken Finnar

Dick´n var det va? Passar bra

• Jessie76

Eller Mick´n kanske....

• Jessie76

Nej nu vart det tokigt Snartis, du hade två kick´n:ar

Äh what the fack

Jag ska ju till Gyn imorrn, får se vad hon säger

• Jessie76

Nää usch! Jag hinner aldrig läsa ikapp!
    Jag har ingen dator hemma så jag kan BARA sitta på jobbet

Iallafall

Cicci - chilla!! Det GÖR ingenting att du lagt ut, det kan väl vem som helst råka
    FruLlis - Miz U tu bejjb
    Tack för att ni e så snälla å säger att jag ser ok ut Vänligt värre

Jag har inte fått nåt mejl Muggles - ska jag mejla dig igen? Tänkte om det kommit bört....

Jag har vart hos gyn idag, och när jag kommer in dit så har hon förberett VUL!! Jag som tjatat att jag inte får nåt
    Usch vad nervös jag blev då, att det kanske inte var nåt därinne!?! Men det var det En liiiten liiiten rund grej (mörk) med en ännu mindre rund grej (nån gul-grej) och där i fladdrade det nåt Hjärtat
    Fast jag är lite sur för hon flyttade fram (bak?) mig - enligt mensuträkningen skulle jag fått 10 aug, men hon sa 15 nu
    SÅåååå Snartis, då borde vi va nästan EXAKT lika nu?

Oj detta blev låångt Sorry!

• Jessie76

Haha Jag tyckte oxå det kändes länge, men det var nog inte det.... Som snartis säger, så var det nog bara några dagar. Sen testade jag ju dagen efter BIM - jag vet inte om du väntade Snartis? Jag hade ju dessutom konstig mens månaden innan, då fick jag ju för tidigt(skulle haft den 7 och fick den 3. Och då räknade jag att nästa skulle komma den 3 dec, om det är som på VUL idag så skulle jag kanske ha haft BIM den 7 dec?
    Äh, vaffan nu är det som det är!

Nä, jag frågade ju min man igår om han ville komma med men då kom vi överrens om att gå tillsammans den 4 när vi ska på inskrivning istället. Rackarns! Men jag fick ett kort Hahaha... Jag vet inte om ni sett nåt sånt förut? Det har inte jag - dom är gråååååååa och så en liiiten liten svart prick med nåt vitt i hmmm

• Jessie76

Hahahaha Koko Jag HOPPAS det är en dick´n om vi säger så!
    Fast Non-dick funkar ju såklart och är precis lika welcome (vi måste ju prata så Sweetan hajjar ) men jag KLARAR INTE EN TJEJ TILL MED MITT HUMÖR!!!

• Jessie76

Haha... Nä du är väl klok som en poodle Sweetan
    Man tager vad man får så att säga
    Men klart jag vill ha vad som helst! Killar är nog lite enklare men tjejjer är lite roligare..... Det är vad min erfarenhet och vad jag hört än så länge iaf.

Fast förmodligen när dom växt upp och blivit stora och finniga Så har det nog jämnat ut sig.

Nog om detta!

Nu jäklar tar vi fram det TUNGA artilleriet mot kärringskrället!! VÅGA komma hit din förkrympta rödstrumpa!!!
    ANnars skickar jag tomten på dig!! Gööu away!!

*viskar* funkar det tror ni?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???