När märker man av att man är...GRAVID???
Nenne, jag fick gallstensanfall när jag väntade sonen - shit det gör RIKTIGT ont!
Lider verkligen med dig
Nenne, jag fick gallstensanfall när jag väntade sonen - shit det gör RIKTIGT ont!
Lider verkligen med dig
Fast dom tog ut min blåsa - i vecka 23 med sonen
Det vart en rätt stor operation, men det blev bra till slut. Har knappt haft halsbränna sedan dess!
Äh varför ska ni be om ursäkt?? Absolut inte, det är rätt kul faktist å se vad det är för personer man blottar sitt inre för Eller hur? Och så är ni ju så pålästa tycker jag Man lär så länge man lever - visst?
Nä, inte var det så synd om mig men det var rätt "roligt" att man inte då blev orolig för bebben - hajjar ni? Så nervös som man är för ALLT just nu! Och jag håller med Koko, att ärret vill jag faktist inte ta bort för det känns bra att ha det där av någon konstig anledning...
Muggles - ring en gynläkare elller nåt! Jag var ju i onsdax å enligt henne var jag i 6+0 då, så nog borde du kunna gå dit? Vad ska du vara i för vecka nu?
På min ärta såg dom ett hjärta som fladdrade......
Gör det så du slipper vara orolig, det är onödigt tycker jag.
God morgon i tråden! Och good fortsättning!
Grattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis Eden!!! Va kul!
Usch, jag är ledsen men jag mår så illa
PRECIS som ni skrev tidigare - man är äckelmätt och mår illa och sen blir man svinhungrig och mår illa :(
Jag kan inte gå hem från jobbet, och jag menar om man ska gå hem för illamående och det inte går över förrän i v12 nån gång. Shit, då blir man ju hemma flera veckor
Jag har inte berättat ännu heller på jobbet....*suck* hur gör man?
Snartis - hoppas du åkt hem. Krya på dig
Muggles - fick du göra VUL eller? För visst har du träffat någon ang dina symtom/icke symtom....
Ja Usch, jag har ingen aning. Ska kolla, ska ju på inskrivning den 4/1 och om det är lika illa då får jag väl fråga henne.
Jag ska nog stanna hemma imorrn tror jag. Gör ändå ingen nytta här
Funderar bara på om jag ska ta VB eller slösa en karensdag. Äh, whatever...
Nä det är inte roligt, å man är så hungrig å sugen på allt!! Salt salt sallllt
Grattis FruLlan!! Måste ju säga det i den här tråden oxå för att gardera mig
När du säger så om Koko(förresten, du känner väl mig oxå Kokosen? Jag vill oxå va me i din bekantskapskrets för födelse slutet på sommaren ) så förstår du säkert hur vi andra känner för er som inte lyckats ännu? Speciellt för dig och Koko som har sjukdomar som gör det så jävla svårt! Man blir skitsur Och nu för Pirr oxå Jävla natur!!! Jag tycker fö Pirr att du ska köra på, och jag anser det inte ansvarslöst sådeså!
Sen fick jag som sagt ett råd när jag var 21 å skulle få första bejzen - kom alltid ihåg att det är barnet som kommer in i erat liv, inte ni i barnets. Gör inte om för mycket alltså. Om du tänker efter så passar det alldeles utmärkt. Inte mycket som INTE går att göra med en liten i famnen alltså Don´t worry be happy love
Gott nytt år förresten (förlåt lite sent men jag har fan vart i dvala å mår så j-a illa! Men nyheter som den här kan man ju inte undgå att bli alldeles varm i själen av
KRAM till er alla!
Snartis älskade du! Fan va jobbigt! Varför får man vänta så länge tro?
Huvva..... Håller alla tummar å tår för dig vännen
Hej allihopa! Hoppas allt e bra med er.
Välkomna alla nya oxå
Tillägg i cola-diskussionen eller vad man ska kalla det (jag kan ju som bekant inte INTE ha någon åsikt Jag har en syrra som är beroende - svååårt - av "vanlig" cola. Själv var jag inte riktigt, men nästan lika svårt beroende av light. Slutade och nu kan jag inte med cola öht. Det är sant och det gick rätt fort faktist. Jag läste oxå den artikeln att man blir dum av light och dessutom har jag även hört att piloter i Japan inte får dricka det för då får dom inte flyga - hur är det syrran? Är det så? Whatever, vill man sluta så kan man. Vill man inte är det ingen idé. Lycka till!
Jag mår lite illa ännu - det kommer såna äckliga jättetsunamiillamåendevågor ibland. Men annars är det rätt så mycket bättre idag iaf. Äter Postafen och det känns som att det kanske hjälper liite. Undrar hur länge man kan knapra det? NÅn som vet?
DOm där banden någon pratade om - vart hittar man dom? Desperaaaaaaat
Igårkväll fick jag även ryggskott! Ett litet gissar jag men INTE roligt att sitta vid en dator å svara i tfn Jävla tjockiskropp som inte vill va me
Gnäll gnäll gnäll
U know me
Hej snartis. Jag hittar inga, men så bor man in helveteshålan där det inte finns allt oxå
Ska kolla igen - tack
Hur är det med DIG då? Sist jag läste (har inte idats läsa ikapp - felååt ) så skulle du vara hemma å vila eller vad var det? Två veckor eller nåt? Berätta för en oinvigd