• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag kan ju då lite tyska, och kan översätta allt utom naxwusch

Vad gör "der naxwuchs"? Kära hälsningar från NY.

Nog ingen hjälp men jag hittar inte vad det betyder tyvärr....

• Jessie76

God morgon i verkstan.
    Nenne hittade du brylén?
    Sweet du är för rolig när du pratar å pratar alldeles själv

vad är klockan där nu då? Och vad har ni för väder? (Jag såg att det var regn men jag tänkte är det typ höst eller vår eller vad? Grader å så alltså...)

• Jessie76

Xakt FruLlan! Onööödig tid å baaara vänta å vänta å vänta å vänta

Natti natti Sweet - sov sött Tack för väderrapporten Jo, d e vaaaarm och tråkig och regnig höst här
    Vi har haft 54cm snö som regnat bort snart Jättetråkigt

Fan jag hade velat få till det innan årets slut men det verkar ju inte bli så
    Antingen har jag missat ÄL eller så har jag ingen Får jag va med dig under manteln FruLlan? Ryms jag eller är ni många därunder?

• Jessie76

Bonka bäver Hela helgen Bonka bäver bonkbonka bäver
    *tralllalalalaaaa*

Men är det nån idé att ha rattiraj när man inte har ÄL???? Hahahahaaaaaaaaa - Svar: ALLTIIIIIIIIID!!

• Jessie76

Cicci - ring Barnmorskan, jag lovar alla kommer ta dig på allvar! Det är ju inte helt ovanligt att förstagångsmammor är oroliga - fan man vet ju ingenting! Tjata tjata tjata dig less!

Jag förstår dig, på något konstigt sätt VILL man få alla jobbiga symtom

Oroa dig inte, jag tror inte det hänt nåt - då skulle du känna det...
    Kram på dig

• Jessie76

Man vet ju dessutom inte, du kan ju ha symtom som ingen annan haft

Drömmer du nåt konstigt? Sugen på nåt speciellt? Har du flytningar? Nästäppt? Trött? Kissnödig?

• Jessie76

Hej då bruttor och trevlig helg!
    Kram från Lule

• Jessie76

Skrönor skrönor skrönor
    Har mått jättebra båda (alltså inte spytt ) å har en av varje. Däremot känner man nog på sig vad det är oftast iaf. Så om du tror d e en kille e d nog det

Ska vi ha BIM snart? Jag trooor att jag, FruLlan å Nenne är lika va?? Måste hitta nånstans där man räknar ut för jag fattar inte det där..

• Jessie76

Den skrönan stämde faktist på mig och mina magar

Om man såg mig bakifrån när jag väntade grabben syntes det inte att jag väntade...
    Men med tösen var jag stor precis öööverallt!

• Jessie76

Jag är oxå här ju

Men jag är så j-a trött!! Det kom över mig som en käftsmäll alldeles nyss gässp

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???