• Jessie76

När märker man av att man är...GRAVID???

Testa nu Pirr........ Fan va nyfiken man blir!
    Nä, jag förstår att du vill va tillsammans med din kille men man blir ju såååå nyfiken

• Jessie76

Trevlig helg och sköt om er allihopa!

Muggles - som sagt, jag är tyst hoppfull - ok?

Victory - för guds skull! Häng kvar!! Kämpa på, ni verkar ju jätteduktiga och då passar ni utmärkt här för det är alla som kämpar på här

Lycka till ni som BIMar i helgen o dyl.

Kram

• Jessie76

Grattis Muggles! Men du känner rätt, för det ÄR så det brukar kännas. Man blir inte riktigt BARA glad - man blir fundersam oxå Superdupergrattis!!!!
    Eftersom min grav inte räknas in i trådkusinerna så får man väl gratulera att du kvalade in

Usch vad tråkigt för er andra som fick den där dumkärringen

Koko, du verkar så duktig och realistisk! Och du med Victory! Hoppas hoppas hoppas

• Jessie76

Ni är för söta - tack, fast det är inte sååå farligt

Ärtan funkar väl?

Den skillnad jag kan säga om "smärtan" i livmodertrakten mellan mens och graviditet:
    Vid menshelvetet ( ) gör det mer ont i hela magen, nära huden/utsidan. (hmm... feel fre to ask när ni inte fattar )
    Vid graviditet (har varit så 3 gånger iaf för mig...) gör det ont/ilar det i livmodertappen. Typ rätt in i mumindalen mitt i kroppen.

Har jag rätt ni andra? Hade ni likadant?

Snart lunch....mmmm

• Jessie76

Jaja, ta nåt som rimmar då för guds skull

Nenne, kör någon gång till tycker jag innan du börjar med stickor å sånt.

• Jessie76

Och dom här bilderna ni pratar om, varför har jag inte sett nån? Jag frågade tidigare, men jag vet inte om det glömdes bort Jag vill jättegärna se er jöööö

• Jessie76

Happ, nu har jag mejlat bilder. Men bara me bröllop för det är dom enda korten jag är till min fördel

FruLlan, visst hade du väl 6 före böjen oxå? Bara för min nyfikenhet

• Jessie76

Ååååååååh Jag gjorde ju fel!! Fel dag la jag bilden på - fan man är såååå blond!!! Och nu kan jag inte ändra

God morgon förresten

• Jessie76

Sääkert har du det FruLlan, men du fåår det För vi tycker så mycke oom dig

Jag mår illa!!!
    Ville bara säga det.....

• Jessie76

Jag kan kolla åt dig på FL om du vill Snartis... Dom har rätt bra såna uträkningar... ANnars finns det väl på niomånader.se?
    Kolla det

Cicci - Fan jag gör ett försök att skicka iväg den här skiten till dig - ok? Du får MER ÄN GÄRNA ta över den
    Jag och min kroppshydda mår dock inte dåligt av att inte kunna äta ett tag
    Hojta om du vill ha det

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???