Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Tyckte inte jag behövde testa pga hostan, mens med otrevlig mensvärk och tillhörande röda spår veckan innan.

Syns inga röda spår i helgen så testar jag på måndag (när jag här hemma igen). Är det något så blev det ju till under förra cykeln, och då borde det ge utslag före nästa BIM.

• Liten med Mindre

Snart så...

Japp, har haft röda spår i upp till en vecka före mens de senaste åren. Lite dropp någon gång. Sen är det medel eller mycket ont och fullt ös ca 1½ dag.

• Liten med Mindre

Ni gör det ju inte lätt för mig att ignorera symptomen och härleda dem till hostan. :)

• Liten med Mindre

Nenne78 - du ska inte klämma så att de blir ömma!! ;) Det är fusk! :D

• Liten med Mindre

Visste väl att du höll på och fuska nenne !!! :)

Vilken tid och plats gällde för brunch nästa vecka? Missade informationen eftersom jag inte trodde jag kunde vara med.

Kommer att jobba till kl 13 ungefär, nära Stureplan.

• Liten med Mindre

*funderar* Undrar om det går att psyka ett ägg att slå sig ihop med spermien och sen fästa in och börja dela sig?

I så fall borde vi lyckas snart. :D

• Liten med Mindre

Hejdå! Ha en skön helg. Rullar till Dalarna över helgen och är tillbaka på måndag. Skriv nu lagom mycket, så att inte hela dagen går åt att läsa ikapp. :)

• Liten med Mindre

Hej! Nu är jag tillbaka! Det tog bara 45 minuter att läsa ikapp - märks att det var halvdag och helg här. :)

Vi har haft det kalas i Falun. Snö, solsken, minusgrader, 39 grader i badtunnan, varm choklad och korvgrillning, samt en massa god mat. Och så en privat liten fototävling som jag vann. :D

Det vägde upp lite att jag testade minus i fredags. Ville veta vad min mysko flåsighet berodde på, och vara säker på om jag kunde bada tunna eller ej. Vet nu att det är dålig kondis pga långvarig hosta. :( Sååååå trist! Och givetvis kom de förberedande röda spåren någon timme senare, som förvarning om mens. Så det blev inget skoj varken förra eller denna månad.

Hoppas att det gått bättre för någon annan under helgen. Några nyheter?

• Liten med Mindre

Testa Pirr - så slipper vi fundera! :) Nyfiken!!!

• Liten med Mindre

Mutter...vaknade på dåligt humör idag, och det går inte över. Bröt ihop vid frukosten för att jag lyckats tappa hår i gröten (förlåt - äckelvarning!), och så kunde jag inte bli sur på någon annan som förtjänade det.

Ville inte gå till jobbet! Tänk om jag fick vara hemma ett par månader, med bebis, bli på bättre humör och sen kunna söka nytt jobb utan att känna mig synisk och otrevlig.

Försökte träna utan större förbättring på humöret. Hamnade efter en rökare i rulltrappen. Bolma bolma - host harkel. :(

Sen hamnade jag givetvis bredvid en kille som verkligen äcklar mig för att han är så superstajlad. Urrk! Och så sitter han med hörlurar som dunkar över till sura mig. Känner mig för sur för att säga till. Hans stackars kulor och simmare måste vara helt strypta i de byxorna. Hoppas att han inte har någon därhemma som längtar efter aktivitet.

Är detta symptom på PMS månne? Deppig, arg, ilsket röda finnar, redan stressad över jul och inget hopp om en skoj vecka på jobbet.

:(

Ingen häst eller katt som kan pigga upp mig heller. Tur att maken förlöjligar sig och kurrar/spinner för att få mig att skratta. *drar lite på smilbande vid tanken*

Snälla - ni som går med en massa symptom och över BIM-tiden. Spring och testa så att vi kan få lite plussitivitet!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???