Inlägg från: mugglesfan |Visa alla inlägg
  • mugglesfan

När märker man av att man är...GRAVID???

Page: prova med Östermalm på Cicci. Och Porsche. Och svärmor som ger bort gratispresenter från bokklubbar till sin svärdotter...

• mugglesfan

Page: superintressant analys! Inte för att jag skulle ha trott på arbetarklass på fruLlan, kanske mer akademiker el medelklass men du har kanske rätt?! Ska bli spännande att se...

• mugglesfan

JAg såg flera trådar här på BT som handlade om svärmödrar "from hell" - de slog din med hästlängder Cicci. Ngn som bla reagerade med att föreslå abort när svärdottern berättade att de skulle ha barn (alltså abortera första barnbarnet). Usch.

• mugglesfan

Men hallå fruLlan - nu får du säga om det stämmer el inte - är ju skitnyfiken ju!

Page: när du kommer till mig i kön behöver du inte göra en så lång analys men det skulle vara skitkul att höra vad du har uppfattat av mig (narcissist - javisst!).

• mugglesfan

Otroligt Page, vad mycket som stämde! Kul kul...

• mugglesfan

Page: det lilla jag vet om Cicci efter vår lunch (och alla inlägg) så har du träffat ganska rätt. Fantastiskt! (Jag vet ju inte om hon håller med men i stora drag så tycker jag att det stämmer). KUL! Det här var riktigt rolig läsning! Jag har absolut inte ångrat - väntar med spänning (om du orkar fabulera alltså). Och jag lovar att tala om vad som stämmer - sedan har alla ännu bättre koll på mig

• mugglesfan

Nu får vi snart börja fabulera om dig Page! Med gemensamma ansträngningar kanske vi kan komma i närheten av dina "fördomar"...

Vänner-fan: kul att höra en rapport igen! Vaddå tappa hår - är det vanligt?! Skräms inte så... Är det ingen ände på graviditetsbesvären? Jasså du jobbar på Hising Island då? Någonstans "nära Sörredsgården" eller? (För att inte avslöja allt för mkt om jag gissat rätt, fast jag kanske är helt fel ute...)

• mugglesfan

Izzie: det finns ett fotoalbum på oss men för att få tillgång till det så får du först själv bidra med ett kort (som läggs in i fotoalbumet). Den som vill vara så hemlig att de inte vill avslöja sitt fejs får inte se oss heller (vi har ju vissa undantag här i tråden hrrmmm).

• mugglesfan

Vad tråkigt BrudSommar! Jag tycker inte du behöver be om ursäkt för att du gnäller - här gnäller vi väl lite till mans?! Kanske lättar det lite att få gnälla av sig? Det låter som om du har en lite jobbigare graviditet men jag har hört om flera som har haft en jobbig och en lätt graviditet så det är väl bara så det är tyvärr. Kanske att nästa (om du nu vill ha en till, kanske för tidigt att börja tänka på ) blir bättre? Men försök att skämma bort dig själv tycker jag!

• mugglesfan

Kusligt Page! Stämde tom mer än jag trodde...

Syrran: NEEEEEEEJ, fasen också. Och vi som tyckte att du hade "riktiga" symptom. Fan, vad grav-symptom och mens-symptom är lika - fortfarande blir vi lurade även om vi borde fatta vid det här laget. Attans!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???