När märker man av att man är...GRAVID???
Koko
Det låter ju jättbra tycker jag. Att du kände dig omhändertagen och att var kompetenta på alla plan menar jag!
Skönt!
Många kramar!
Koko
Det låter ju jättbra tycker jag. Att du kände dig omhändertagen och att var kompetenta på alla plan menar jag!
Skönt!
Många kramar!
Alltås en fråga.
Det verkar så himla vanligt med cystor.
Hade ingen aning om detta, men under det senaste halvåret har jag insett att flera tjejer har eller har haft cystor och att detta är relativt vanligt.
Varför har man aldrig hört talats om detta tidigare????
Eller är det bara jag som inte hade det? Kanske är jag bara helt obildad?
Är det ngn som har koll på varför det är såpass vanligt som det faktiskt verkar vara?
muggles,
oj! Hur gick det för henne sedan?? Opererades hon eller gick cystan tillbaks av sig själv?
Själv tycker jag det känns så konstigt för efter att ha levt helt ovetandes om detta problem har jag nu den senaste tiden fått reda på säkert fyra tjejer som har eller har haft cystor.
Muggles jag tror att jag har BIM ungefär när du har!
Jag har ju en evighetslång cykel så jag cyklade med Snartis men hon BIMar väl när som helst nu tror jag, medan jag helt enkelt får vääääänta.
Å A.M hon ser ju helt LJUVLIG ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)
*vill nästan äta upp så söt ser hon ut*
kniiiptjodddallittanhooooo!
*mina äggisar gjorde en liten dans för att de ju också så gärna vill vill vill*
Det måste vara bilden på Livia som satte ogång dem!! :D
Koko, skönt att dina cystor inte alls är så stora som en hel fruktskål!
Känns helt klart som om att operationen och även efteråt kommer att bli betydligt enklare och mindre komplicerad med cystor som inte är så stora.
Jag skulle definitvt göra nupp-test!
Men ifall nupptestet var "bra" skulle jag inte göra fostervattensprov.
Tycker att det då är för stor risk att det gör mer skada än nytta.