Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Man måste ju ibland ta sig i kmragen och faktsikt utnyttja att man bor i NYC!

är så himla dålig på det tyvärr.
    vardagen tar så lätt över....

• sweetstreet

kragen ska det ju vara som man tar sig i!

• sweetstreet

tjingeling på er sötnosar!!!!

och snartis det är helt klart fritt fram att ringa fixarkillen o be honom installera en skumpakran! Hälsa från mig!

Fast det kanske är bättre att hälsa från FruLLan med tanke på deras kroppspråk senast...! ;)

• sweetstreet

Mindre, jojo försöka duger. Skyll på andra du!

jag ser ju ända härifrån hur det smyger upp lite rök ur skrivbordslådan hos dig...

• sweetstreet

den är visserligen på andra sidan din vattenflaska, men att kalla det "på andra sidan vattnet"... Hmmmppppffff!

• sweetstreet

Jo jag håller med.

Om man vetat hur svårt det var att få til det ordentligt så hade man ju inte behvöt få panik ibland när man var yngre.
    Å andra sidan så kasnke det har med åldern o göra också. kanske hade det gått snabbare om man verkligen försökt när man var 10-15 år yngre??? Iallafall jag som är gammal tant nu.

• sweetstreet

ok yoghurtmugg då´rå.

men varför kallade du det för "andra sidan vattnet" då?! ;)

• sweetstreet

Page,
    haha!

Ja det blir intressant vilka sidor som förstärks och vilka som liksom "kvävs" den dagen man blir förälder.

• sweetstreet

Jag håller fullständigt med förresten.
    Känns superläskigt att hela ens liv kommer att förändras. Fast jag gissar att den tanken inte riktigt har slagit rot i min skalle än, och troligtvis inte gör det förrän den dagen man ev. (hoppashoppashoppas!) får ett +

• sweetstreet

Vi har inte sagt något alls till familjen. Tycker själv att det bara skulle kännsa jobbigt. Då skulle de börja undra en massa och det är tillräckligt att liksom själv gå och invänta ÄL, BIM och så.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???