Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Hehe!
    Kunde bara inte låta bli att gå in och önska godmorgon til er alla! För snart går väl morgonpasset på? :)

Nattpasset går alldeles strax av skiftet.

Kan meddela att jag känner mig "svullen" i den nedre delen av magen, typ äggisar o livmoder. Kan vara inbillning också såklart. För mitt sunda förnuft och logik säger att det är alldeles för tidigt att känna ngt alls redan. Hade ÄL i fredags eller lördags (böj på fredagen).

• sweetstreet

Moppy!

Grattis till böjen!!!! Tjoho! Det verkar som om din kropp är på full G igen nu! :) :) :)

• sweetstreet

Mindre,

i början (första gången) testade jag som det stod i instruktionen, men min böj kom inte så jag fick köpa ett till paket o testa någon sticka till innan den dök upp.

Nu vet jag ungefär när jag har ÄL så jag brukar börja kanske två - tre dagar innan "min beräknade" ÄL för att vara säker på att inte missa. Och hittills har jag lyckts pricka in den bra.

• sweetstreet

Snartis,

Hur är det med glöggen???? ;)
    Tur det är en pipeline!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

• sweetstreet

FruL,

Jag hoppas hoppas hoppas att ditt besök går bra idag och att du får ett bra mottagande och en remiss till någon vettig människa!!!

Och du den där chefen, allvarligt talat jag tror du måste ta ett seriöst snack med honom!
    Heja heja!!

Och ang min svullna mage så känns det mindre nu. Hm, kanske är det bara fråga om allmäna gaslagen??? ;)
    Jag gör nog som jag brukar och satsar på NÄ och NNÅ!

• sweetstreet

Snartis känns ju bra att den värmer!
    Det ska glögg göra!

Får man fråga hur många liter du lyckats hinka i dig?! :D

• sweetstreet

Japp! Moppy!
    Vi på tråden håller ju som sagt alla möjliga kroppsdelar för att allt ska gå bra!

• sweetstreet

Förresten nu när jag läste ikapp här (måste ju alltid göra det varje morgon!) så såg jag Ciccis inlägg om balen.

Och lite morgontrött som man är så är min hjärna lite trög. Och jag förstod först inte vad hon menade att henne frissa skulle göra med hennes man (=make!!!). Väldigt konfunderad blev jag....
    Men sedan när jag läst inägget typ 10 gånger insåg jag plöstligt! Nej! Det är ju inte mannen det är fråga om utan manen!!!!! Ja jäsikens vad dum man kände sig! :D :D :D

Men det var ju tur att jag kom på vad hon menade! Annars hade jag nog forfarande funderat över Ciccis man och hennes frissa....

• sweetstreet

Sniff sniff sniffisniff

*vädrar med näsan i luften som en galning*

sniiiiifffffffff

Ja minsann! Är det inte en svag doft av p-l-u-s som har lyckats sprida sig ända hit över Atlanten från Snartis!!!!!!

• sweetstreet

Mindre,

jag mindre-magen känns verkligen som om den skulle vilja ha lussebullar!!!!! ;)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???