• _koko_

När märker man av att man är...GRAVID???

Har bott söder om stan + har kompisar som bor där, och det finns massor med fina områden där också! Gillar dock tillgängligheten norr om stan, med e4an, arlanda osv.

Förresten, vad är det med män och osynlighet??? Min sambo är också sån att han måste dra ner persiennerna nästan så fort han går in i ett rum... Han kan knappt vistas i köket i morgonrock ens!

• _koko_

vickan - samma här! Kan förstå om man ljuset speglas i skärmen eller om det är för ljust bakom så man får ont i ögonen, men när vi sitter och tittar på tv måste han dra ner persiennen för lilla fönstret ut mot gatan för att grannarna mitt emot kaaaanske kan se in (deras hus är inte direkt nära)... *skakar på huvudet*
    Jag tycker mest att det är lite pinsamt att vara så "hemliga"...

• _koko_

syrran - hur gör de med spermaprovet, får din man remiss av JÅ? Var gör han det? Är det väntetid? Jag ska maila JÅ och fråga annars, men tänkte om du visste redan... :)

Jag är ledsen idag, fick reda på ett missfall igår. :( :( De hade försökt länge också och står mig väldigt nära.

• _koko_

fruL - nä, jag skjuter upp det tills jag läst klart boken. :D Sitter här med en ostmacka och kaffe med mjölk... Busted!! ;)

Men sen jag börjat lyssna på min kropp märker jag enorm skillnad de dagar jag ätit mycket skräp och dåligt fett!
    I bästa fall behöver jag inte utesluta vete och laktos, utan bara dra ner på det och rött kött, och i stället äta mycket mer bra fetter och fet fisk.

• _koko_

Ja, de verkar tagit det bra under omständigheterna, men det är ju så tråkigt... :( De har nog försökt över ett år iaf (vet inte exakt hur länge).

syrran - tack för info! Min sambo ska ju med till JÅ så förhoppningsvis får han all sån info då. Skönt att kunna göra det hemma!!

Mindre - om det är tanten som j*vlas med dig nu ska jag personligen smälla på henne! Det lovar jag högtidligt!!!

• _koko_

Nån mer än jag som funderat på varför företaget "vårt-esset" egentligen annonserar på BT och vad de gör??? Kolla till vänster... :D :D :D

Hehe, ok då, det ska väl stå tårt-esset...

• _koko_

Äsch, de slumpar ju ut reklamen, nu är det något annat hos mig...

Är fö SKITARG!!! Har fått tid på sös nu, efter att jag tjatade som F*N. 12e februari, dvs NIO VECKOR efter operationen!!!!! Jag som skulle få komma tillbaka efter 3-4... Åh, jag kokar, vem kan jag anmäla detta till?? Måste dessutom träffa en annan läkare eftersom min inte hade tider på hela februari... :[ :[ :[

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???