Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Jag har inte BIM förrän efter lucia, och jag ska absolut inte testa förrän jag har gått minst en vecka över tiden!!!!!!
    *mycket mycket bestämd på rösten*

hehe vi får väl se hur bestämt det känns när BIMen närmar sig... ;)

• sweetstreet

Eh, illa o ill Snartis,

jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva p-l-u-s lukten. Inte direkt illa det vill jag inte säga.
    kanske inte heller direkt parfym.

Hm, mer år sådär lite kärv doft med inslag av plussitiv sötma. Hjälpte det????

• sweetstreet

Äh, du borde väl känna själv vetja! Du sitter väl mitt i den! P-L-U-S lukten alltså!!!!! ;)

• sweetstreet

Nja jag tror inte alls man behöver känna något efter 1 vecka (efter BIM).

Kolla på Cissi, hon kände ju inget förrän nu 5 veckor senare!!!!

• sweetstreet

moppy när Bimar du då?
    Om du hade ÄL i helgen så gissar jag att du bimar om kanppt två veckor då eller?

• sweetstreet

Moppy Snartis hör inte dig.
    Hon sitter i glöggångorna och i P-L-U-S diset och sjunger hej tomtegubbar helt vilt!!!! ;)

• sweetstreet

Tror du får strypa tillgången på glögg i vår kran en stund om du ska få kontakt!!!!! :D

• sweetstreet

Gummi!!!!????

Eldar gummi!!!!!
    nej vet du vad Mindre! Nu får du sluta med detta!! Bara för att du vill köra oskyddat så kan det faktiskt finnas andra här i världen som vill att det ska finnas kondomer kvar!!!!!

Sluta nu genast elda!!!!! *barsk röst och rynkade ögonbryn*

• sweetstreet

Moppy det låter ju superbra att ÄLen liksom väntade tills du belv frisk!

Eller så kanske kroppen helt enkelt inte kände sig bra nog att loss ett ägg förrän du fick lite mer energi (= belv frisk!) :)

• sweetstreet

Snart så,

jaja "jobba".... Skyll på den du!

O j-vlar! POå tal om jobb så borde jag springa dit nu!!!!
    Shit! Här sitter man i godan ro med sin temugg och chattrar med er superpinglor! men det får man ju inte göra nähä. iväg ska man! Ut i kylan. Tuffa tåget. brumma bussen. jaha. Sedan jobba.

Fast vi har jullunch idag så det blir kul! Och ikväll skajag nog till brooklyn på konsert för en kompis pojkvän ska spela där. Han spelar i ett band och jag har aldrig hört dem. Så det blir skoj!!! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???