När märker man av att man är...GRAVID???
Pirr! Än så länge har du inte sensommar-rosén i hamn. Det är ju som bekant några månader till sommaren.
Däremot kan väl nyårschampangnen börja darra lite. :D
Pirr! Än så länge har du inte sensommar-rosén i hamn. Det är ju som bekant några månader till sommaren.
Däremot kan väl nyårschampangnen börja darra lite. :D
Lite avis är jag på er som får rödfärgen i håret att stanna. Gör jag kopparfärgade slingor så är de de första som rinner ur. :(
Suck - maken har inte kunnat somna än, någon har kört med slaghammare i huset hela eftermiddagen.
Hur ska detta sluta? Säkert mitt fel också som sa att han MÅSTE sova för att orka med mig och mina ägg ikväll.
Nåja, 4 timmar tills jag kommer hem. Ska hoppas på ett under.
Jag tror nog att han kommer att somna snart (hammaren har slutat banka) - så ringer jag när jag är på väg från jobbet. Lite sömn behöver han - han vill precis lika gärna som jag. Kanske till och med föör mycket. Så det är nog bra med vilan.
Jag trodde att någon hade dött när han ringde nyss - så uppgiven/ledsen/trött lät han.)
Vet faktiskt inte om det kan gå rent mekaniskt. Men ändamålet helgar ju medlen heter det. :)
Usch - drack alkoholfritt vitt vin på en fest när jag körde. Vilken miss. Gick inte att dricka upp. Och en tjej som var gravid sa att detta var några av de bättre vinerna. Blä!
Bättre med mineralvatten eller till och med läsk.
Är själv rätt såld på lime och vatten. :)
Fast jag kan ju dricka vin så mycket jag har lust. :D Hela julen och nyår - och säkert när vi ska på slottshelg i januari också, och till alla hjärtans - och snaps till påsk och midsommar...
Hörni - ha en attans trevlig kväll. Det är dags att gå till nästa jobb, innan det RIKTIGA jobbet tar vid hemma ikväll.
Måste nog botanisera i förråden av både rysch, pysch, lack och läder för att få vad jag vill ha ikväll. :D
Buenas noches!
Godmorgon!
Ojoj, det verkar ha varit lite kaos igår. Tycker också det är bra att bilderna försvann. Vi kanske ska hålla oss till mejlande av bilder. Ju fler som blir gravida desto fler virriga hjärnor. ;) Försöker hålla min mejllista uppdaterad.
Kände mig förresten rätt nere när jag gick hem igår. Cyklingen var inge skoj - den som brukar plocka upp mig när jag är nere. Och så kände jag mig så elak som bara ville åt en sak från tröttisen där hemma.
:(
Återigen slog han mig med häpnad - han hade tänt ljus i hela lägenheten, förberett maten, tänkt till lite vad han behövde för att få ut något av kvällen också. :D
Busade på så gott vi orkade, och även om det inte blev vulkanutbrott så blev det i alla fall översvämning. :)
På tal om översvämning. Gymmet har haft vattenskada i barnavdelningen och renoverat hela sommaren och hösten. Nya väggar kom på plats i veckan, och igår verkade de inspektera lokalen när jag gick till mitt pass.
När jag gick från mitt pass stod hela nyrenoverade lokalen under 5 cm vatten. Tydligen har någon testat och glömt sprinklersystemet på! Hurra vad duktigt!
Suck - ingen jätteskoj julklapp till den stackars personalen som käkar lunch i omklädningsrummet, för att barnen ska få vara i personalrummet.
Har förresten lite mol-ont i äggisarna idag. Tror ni att det är då ägget är på g eller? (Fick ju "böj" igår.)
Borde då i teorin ha i alla fall något dygn till på mig. :)