Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

hmmm ettor och nollor skulle det stå. inte förvånade gubbar. :D

För övrigt känner jag mig lastgammal idag. Lämnade julfesten nästan innan de sista hämtat sin mat. Platsade inte alls i sällskapet. Tack och lov var det några fler kollegor som avvek då - vi kände oss alla som att partysminkning, dunkande musik och halvtaskig julmat inte var vår grej riktigt.

Men det var ju trevligt att bli bjuden i alla fall.

• Liten med Mindre

Åååh - undrar om jag blir ensam här i dag? :o

Alla har kanske ledigt för att fixa julmys, eller jobba hårt in i det sista.

Inte ens maken vill prata med mig - tänk om han glömt telefonen hemma och därför inte svarar???

• Liten med Mindre

Förstod att det endera var jobb eller julshopping.

Puss på dig Frullan. Nej, så mycket övertid är inte normalt. Hoppas att de ger dig ledigt nu i jul som kompensation!

Om du får tid att ut och ta oskulden av leksaksshoppingen, så kan jag ju bara från egen erfarenhet rekommendera en duschvänlig delfin från Pistill på Drottninggatan. :D

Nu tycker maken att jag är otrooooligt pinsam som talar om vad jag fått och att det var uppskattat. :D Vill ju bara hjälpa till...

• Liten med Mindre

Huvudet på spiken Muggles! *räcker fram plåster*

Instruktörsjobbet är ett av jobben. Det var där jag inte riktigt kände mig hemma på festen. Mååånga som jobbar på gymmen är vääldigt unga (jämfört med snart medelålders mig :D), vilket bidrar till typen av fest det blir.

• Liten med Mindre

Nenne - vi sitter nog på samma cykel! Trampar som sjutton här. hade ÄL i veckan som var. Vi gjorde en kraftansträngning den här gången med tester och gupp trots övertrötthet.

Hoppas!!!

• Liten med Mindre

Hoppas för makens skull också, han som var sååå trött vände verkligen ut och in på sig för att skaka fram alla simmare som stod att finna, och som inte låg och sov.

Snacka om akrobatik. Han är otrolig. :)

• Liten med Mindre

Mötet är över och jag är online. Ska sluta om en dryg timme och åka hem till föräldrarna och göra godis. :)

Visserligen är jag rätt trött på choklad, men vi har ju handlat det mesta för tillverkning så...

Muggles - du ska se att bebben bara börjat komma i julstämning och infört lite julfrid i magen. :) Håller tummarna för det!

• Liten med Mindre

Det är ju lite märkligt förresten, att de flesta har inga större symptom fram tills att de plussar. Sen dyker det upp massor med olika symptom över natten, hos de allra flesta.

"Hepp kroppen - sätt igång att producera symptom nu när hon har sett plusset! Nu blir du inte skickad till akuten för konstig värk!"

• Liten med Mindre

Nu mina kära vänner går jag på julledigt!

Ha en jätteskön hoppsistudsig julhelg!

GOD JUL från Mindre!

• Liten med Mindre

Glömde - kom gärna med roliga plussitiva nyheter när jag tittar in på onsdag igen. :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???