Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Tillbaka *rättar till anletsdragen*

När kommer listan :? Den med alla symptom och tips?

• Liten med Mindre

Fast av någon anledning känns det i alla fall tungt att cykla i uppförsbacken. :(

Jag är så eländigt blödig när det är mensvecka. (OK, annars också för den delen.) Men det är skojigare att böla över något plussitivt i alla fall. :)

• Liten med Mindre

Tack sötnosar!

Har vidarebefordrat Ciccis utläggning om gulekroppar, vin och ost till maken så att han sansar sig. Det är sååå oerhört trist att bara dricka vatten till maten om jag inte får dricka vin.

Njuter i alla fall av att jag tack vare de röda dropparna fick god röd dricka i glaset på nyår. (Trots att mannen såg väldigt förmanande ut.) Kan jag sukta någon av er med fripassagerare med lite Barolo eller Moët & Chandon? ;)

• Liten med Mindre

Ja, Start September, vi är ju några stycken som ihärdigt trampar på i uppförslutet.

Om inte annat lär vi få otroligt vältränade rumpor och ben - till nytta för andra aktiviteter. ;)

• Liten med Mindre

FLER detaljer! :)

Nu blir det till att boka in hela veckan nästa gång det blir dags. Sjutton vad slitna vi kommer vara. :D Men förmodligen ska vi på herrgårdsweekend precis efter, så vi kan hämta oss.

Och om det nu är medicinskt bevisat att det är lättare att bli gravid utan alkohol före ÄL, så kommer jag lyda maken och låta bli.

MEN - alla vet ju att man blir seg och däst av för mycket godis och sötsaker, så han får vackert låta bli det med! HA!

• Liten med Mindre

Äsch - jag var mer inne på detaljerna Nenne frågade efter. Tankar och funderingar.

Fast jag inser ju lätt hur förvirrat och otroligt det känns i det ögonblicket - och ett tag därefter. :D

• Liten med Mindre

Men, Snartså - så skulle det ju inte vara. :( *blir tårögd igen, av ny anledning*

Skickar massor med kramar! Och klämmer åt om tummarna för tur. De börjar bli rätt härdade.

Hoppas att de får ordning på er - dig och kick'n.

• Liten med Mindre

Jag vill också ses!

Jag är ensam och övergiven lördag 13:e. Någon som vill fira ut julen då?

Kan kanske innan dess också. Måndagar fungerar ju.

• Liten med Mindre

Kanske kan jag på lördag. Får kolla kalendern och framför allt maken. Håll mig uppdaterad på tid och plats bara.

• Liten med Mindre

*muttar lite*

Är ju hungrig precis hela tiden. Önskar såå att det gick att förklara med en graviditet. Eller i alla fall mycket träning.

Nu känner jag mig bara lat och glupsk. :( (Har tränat 1 gång på 2 veckor, bara gått korta promenader och ätit mat och godis däremellan.) Och ändå är jag hungrig!

Har redan hunnit med ett mellis en lunch, och är hungrig igen. Hur sjutton ska det gå om jag faktist blir gravid??

*gnäll gnäll*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???