Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Snartis - vilken mys-sambo du har! Guldklimp! :)

Om det är till något tröst för någon av er tröttisar så var det väl fullmåne i går natt, eller är det kanske i natt? Själv sover jag alltid sämre då.

(OK, det hjälper inte mot trötthet och illamående, men jag mår bättre av att tro mig veta varför jag inte sov. Knepig, jag vet.)

• Liten med Mindre

Cicci - undrar om inte Lycklig? skulle vara ljuvlig ?

• Liten med Mindre

Oh, FruL, det är ju jag som är så liten som kommer åt att se de små detaljerna. :D

Fast snart är väl Cicci bra mycket mindre än mig om hon fortsätter krympa.

Hmpf...förresten kan väl ingen vara mer Mindre än mig?? Utom plutten i magen som lyser med sin frånvaro förstås. (Ja, min blivande plutt i magen kommer att heta Mindre. Så vad jag heter då blir en komplicerad fråga...)

• Liten med Mindre

Ja..förändring blir det. Hihi, kul att följa er och se vad som händer. Tankar och funderingar. :)

Fast min mage har ännu inte fattat att det INTE är någon förändring på gång. Fortfarande hungrig. Eller, så klart, förändringen är ju att jag blir tjock om rumpan och inte magen om jag fortsätter äta så här.

• Liten med Mindre

Det kanske var datum för gravid, försökt sen etc brudsommar menade?

• Liten med Mindre

Nåja, folk får väl fylla på om de känner att de vill ha bort ett frågetecken från sin rad. :)

• Liten med Mindre

Fler falska tecken här - mår illa för att jag åt för mycket mellis. Snart mår jag nog skunk av att ha blivit hungrig igen. Suck! Vilken jojo!

• Liten med Mindre

Jag tror minsann att jag blivit skengravid av alla skoj plus folk fått under julhelgen. :D

Kan kusinens hund så kan väl jag.

Fast det verkar värre att vara hund. Tydligen löper de i bra många veckor, och sen blev stackarn skengravid lika många veckor till. 70 dagars PMS - snacka om att jag skulle blivit singel i en farlig fart. :D

• Liten med Mindre

Nä, nu gör jag såå lite nytta att det är inte sant. Får nog åka hem och ta fram lite skoj cykelmusik istället.

Kram på er!

• Liten med Mindre

Morrn morrn! (Eller kanske "morr morr"?) Ser rött i dag - i dubbel bemärkelse. Och ont gör det. Blä. Tidigare än väntat, men ändå normalt sett över tiden.

Har börjat fundera över min magmedicin jag äter - och frågade läkemedelsbolaget om det påverkar chansen att bli gravid, som jag sett att antiinflammatoriska medel kan göra.

Hur tolkar man detta?
    ---------
    There are now studies which shows that yore chances to become pregnant
    will bee reduced when you are using Asacol. There are more chances to not
    getting pregnant if your illness not are treated.
    ----------------

Har bett dem förtydliga andra halvan (men ni kanske kan förklara snabbare, fattar inte alls) - annars låter det ju som en förlora-förlora situation. INTE kul!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???