När märker man av att man är...GRAVID???
Gott nytt år alla!
Grattis till de nya plussen i tråden. Kul att det går framåt i alla fall. :)
Till "Somekindofmonster" som undrade om livmodertappen:
www.wictoria.nu/agglossning.htm
Gott nytt år alla!
Grattis till de nya plussen i tråden. Kul att det går framåt i alla fall. :)
Till "Somekindofmonster" som undrade om livmodertappen:
www.wictoria.nu/agglossning.htm
Har känt mig grundlurad över julen. :( Och maken också för den delen. Vi var båda säkra på att något var på gång - så mycket att vi gick för att köpa tester för att jag skulle våga dricka på nyår. Och så börjar det droppa - RÖTT. (Nä, inte brunt eller annan lämplig nidisfärg.) Så det är bara att invänta syndafloden igen till helgen.
Falska symptom:
-brösten svällde rejält och gjorde hyfsat ont redan 3 dagar efter ÄL. Var på g att köpa ny bh innan droppet kom.
-stopp i magen (hmm, kan det vara julmat och inaktivitet)
-gasig på kvällen (säkert samma orsak som ovan)
-hungrig (hur ofta är man konstant hungrig runt jul??)
-kissnödig hela tiden
-felplacerad aladåb i fredags (måste vara för att vi förberedde en "trevlig" stund)
Det känns verkligen som om cykeln rullar i uppförsbacke just nu. Riktigt jobbigt att trampa vidare. (Inte blir det bättre av att gå till jobbet heller.)
Vad trevligt med positiva spådomar Lapinette. :) Hoppas att hon har rätt.
Önskar att jag i alla fall kunde få behålla byststorleken.
Jo, brudsommar, det är nog helt kört. Dropparna är precis som vanligt. Och brösten gör inte längre ont.
Det mysko med dem var ju att de inte gjorde ont på utsidan som annars, utan mer runt om hela. Och så var de mer "svampiga" än hårda. Ungefär som såna där oljefyllda push-up bh som finns. Skjortor började strama och allt. Nu känns de på tillbakagång. :(
Äsch då Nenne - så trist. Fast brunt klägg är ju bättre än rött ur nidissynpunkt. ;)
Men du har ju skoj resor att se fram emot. Åh så härligt!
Jo - nu får det se till att ta sig nästa gång. För maken har belag oss med alkoholförbud i tron att det kommer att ta bättre. Visst är det kul när han engagerar sig, men någon måtta får det väl vara?!?
Vi dricker ju knappt nåt ändå, nåt glas då och då. Tror minsann jag ska belägga honom med godisförbud också - får se hur bra han tar det. (DET lär slå betydligt hårdare.)
Hej FruL!
Kul att du är tillbaka. Hoppas att du haft ett trevligt "lov". :)
Jag vet inte vad de har för sig. De kanske jobbar? :?
Min föresats var att surfa mindre på BT i år, men det verkar redan misslyckat. Dels för att inte hetsa upp mig så över alla symptom eller osymptom, dels för att satsa lite på jobbet.
Men så kommer jag hit och ingen bryr sig ett skvatt om det jag gör - känns det som. Då är det ju lättare att göra det jag VILL göra.
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅå
Ett FruL-plus!
Otroligt skoj och roligt.
sitter tårögd på jobbet!
Äsch - måste gå till toan och torka bort lyckotårarna. :D