Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Ååååååååå - är förresten jätteglad mitt i stressigheten! :D :D :D :D'

Fick en förtidig julklapp av maken igår - en sån där som jag inte ville öppna i släktens närvaro.

EN ROLIG LEKSAK TILL MIG!!!

Wooohaaaa! Attans vad jag roade mig (efter att vi gjort vårt bidrag till barnfabriken). Trodde inte det skulle funka på mig som aldrig lyckats förut (för mig själv då.) *rodnar*

Att jag inte köpt leksaker tidigare...

• Liten med Mindre

Ja - nattskiftet är verkligen en "underart" till dagskiftet Snartis. ;)

Eller bara underbart galna.

Tror att vi alla drabbats av halkiga tangenter lite till kvinns.

• Liten med Mindre

Äsch då, hade i alla fall hoppats att du skulle få en "vit" jul, och inte en röd Lapinette. :(

Jag känner också att jag bidrar till statistiken. Fast jag blir sååå besviken nästa gång när det inte funkat. Värre än vanligt.

Nåja, inga sorger i förskott.

• Liten med Mindre

Nästa BIM 6 januari. Lååångt att vänta.

Kan någon tipsa om en lagom informativ sajt där pappa-wannabees kan läsa in sig på ägglossning, graviditet, dos and don'ts? Vill inte behöva argumentera för varje vinglas fram till att det ev blir något.

• Liten med Mindre

Pirr!
    Gogglar du på ivf eller insemination eller något sånt så får du nog upp en massa länkar till ställen som jobbar med det.

Det är väl en marknad som många andra tycks det. Fast lite kymigt tycker jag det skulle kännas att göra pengar på folks känslor så där.

Eller - egentligen är det väl känslor mycket av det försäljning handlar om. Så kanske inte kymigt ändå. Produkten gör ju i alla fall mer nytta än skada ändå. :)

• Liten med Mindre

Mol mol...

Tycker att det molar i magen redan, eller fortfarande. Men ägget borde väl ha släppt nu om jag fick böj i tisdags?

Hur ska man veta när äggsläppningsmolet slutar och gravid/mensmolet startar?

Eller beror det bara på all broccoli och bönor jag ätit? :? Vill helst att det ska vara roligare än så.

• Liten med Mindre

Nä - mol i magen när den har bråttom (förorenad luft i magen kan göra att den gör ont). :( Tror nog det är bönorna.

Fast min mage brukar ju ha bråttom till mens med, så det är nog därför jag tycker det känns likadant.

Nåja - där försvann ett symptom. Hurra! För inga symptom ska det ju va!

*tränar på rimmen*

• Liten med Mindre

Men hörni - ni som är pyssliga då - det finns ju papper att stoppa i skrivaren, som sen går att stryka på kläderna.

Nästan lätt som en plätt. :) Fast jag brände trycket till min tröja som jag gjorde först. Behövde visst inte stryka så länge som jag trodde.

• Liten med Mindre

Trevlig kväll - nu är det julfest på andra jobbet. :)

• Liten med Mindre

Neej! Be inte om ursäkt nattsuddare! Jag tyckte det var jätteintressant. Behöver lite perspektiv på tillvaron som annars är så mycket 1:or och 0:or.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???