När märker man av att man är...GRAVID???
Tjohej, vilken strålande skrålande kör vi kan bilda. :D
Tjohej, vilken strålande skrålande kör vi kan bilda. :D
Ååååh, glömde bort alldeles - hur kunde det hända???
Igår åt jag ALADÅB! Kunde inte låta bli där den låg på julbordet. Tyvärr inte så dallrande som jag tänkt mig.
Måste erkänna dock - det var oerhört otäckt. Inte alls kryddning i min smak.
Jessie - jag smakade bara lite. :)
Pirr - det var ju just därför.
Där låg en aladåb i skivor och plirade på mig från buffébordet. Skulle jag bara gå därifrån utan att smaka? :?
Inte utan att jag drog lite på smilbanden dock. :D
Tror nog jag kan producera en egen aladåb i helgen, av den andra sorten förstås. Nu börjar den aktiva perioden i månaden.
Pirr - Sweet är säkert här och plockar upp eller behöver plockas upp hon med.
Victory - använde ni mugg - eller hur löste ni det hela i praktiken? Alla tips är välkomna inför nästa vecka. :)
Blir spännande att höra hur det gick victory. :)
Näe, nu är livet orättvist! Skulle ju fått min uppiggande dejt ikväll - också har maken fått en massa akuta grejor på jobbet som måste göras ikväll, vilket betyder att jag får springa och fixa allt för att vi överhuvudtaget ska få det mysigt när han väl kommer ifrån.
Stackars honom som tänkt så mysigt! :( Stackars mig också, som plötsligt fick än mer att göra. *darrar på deppunderläppen*
Ja - trist är det. Ni kan väl se er för var ni sätter fötterna, för nu är det en tappad sug på rymmen igen. :(
Vill bara krypa in under en filt och äta pizza och deppa. Hade jag inte haft mens förra helgen hade jag undrat om jag var gravid med dessa humörsvängningar. Nu kan jag ju tyvärr inte skylla på det. Då blir det så mycket jobbigare.
Mysfaktor lika med 0 i min hjärna just nu.
Jo, pizza är mysigt. Men han stackars älsklingen hade ju tänkte marulk, praliner och finkläder. Så sött tänkt. Och så gick luften bara ur mig när alla planer ändrades.
Så nu känner jag mig som en slusk som plötsligt inte har lust med någonting, bara för att planerna ändrats lite.
Nåja, jag kan inte göra mer på jobbet idag, så jag får väl sätta fart med lite av det som behöver shoppas.
Trevlig helg på er alla!