Inlägg från: Liten med Mindre |Visa alla inlägg
  • Liten med Mindre

När märker man av att man är...GRAVID???

Om inte "Bubbla" passade, så kanske "Bubbel". Du verkar ju känna av mycket bubbel nu Snartis. :)

Och Bubbel är gott.

• Liten med Mindre

Fast inte den rapiga sortens bubbel förstås.

Eller hade ni redan bestämt ett namn som jag missade??

• Liten med Mindre

Vet inte hur många dagar. ska testa exakt för första gången nästa vecka - om testerna fungerar. :)

• Liten med Mindre

JA - vad skoj att så många kommer.

Bäst jag kollar kameran också, så att den faktiskt fungerar.

Har precis knaprat mellanmål - så jag klarar mig ifall någon kommer sent ikväll. (Nåja, senare.)

• Liten med Mindre

God morgon Godmorgon!

Tack för en trevlig kväll. Kom hem och stupade i säng istället. Utmattad av gaggande? :)

Vi måste verkligen gaska upp oss från vårt koma-lika tillstånd hemma. Annars blir det ingen fart till ÄL.

Förbereder ett bildutskick, som kommer att gå till samtliga mötesdeltagare (om mejladresserna jag har fungerar, samt Sweetstreet, Page och Mugglesfan). Ni som inte var med - vi vill givetvis gärna se vilka ni är också, så snart tillfälle ges.

• Liten med Mindre

Suck - hade stor mage redan när jag kom hem igår. Jag är en uppblåst typ. :(

Blir jag rapigare eller fisigare av att bli gravid så kanske jag äntligen får eget rum på jobbet. Alltid något. :)

• Liten med Mindre

Jo - uppblåst. (Fast jag försöker ju vara fin och hålla in ballongen när den börjar svälla på kvällen. tills jag kommer hem och får maken att önska att det var en bebbe i magen istället för luft.)

Och ont gör det också emellanåt. Resultatet av att jag svullade kakdeg med bikarbonat i lördags. *rodnar*

• Liten med Mindre

Grattis Frullan! Vad skönt att bli tagen på allvar, med en liten vit nödåtgärd, men ändå.

Jag som hade berett mig på att hjälpa till och bitcha! Jag vet att det inte är min starka sida - men jag har sån lust att skälla på någon/något.

Mysko egentligen - gick iväg för att handla mellis, och konstaterade att vitaminerna kanske hjälpt till att få mig på lite mer positivt humör. På något sätt på tillbakavägen, utan att jag vet hur, känner jag mig plötsligt supperdeppig och redo att börja grina igen????

Kan någon förklara? Önskar att det gick att förklara med graviditetshormoner, eller är det kanske bristen på sådana?

• Liten med Mindre

Vad go du är Frullan!

Drog faktiskt upp smilbanden ett par jack vid tanken på min joystick i badkaret. :D Längtar verkligen hem och få kramas med hela älsklingen och hans tentakler. (Får passa på glöggen idag, behöver komma hem och kramas ett par timmar.)

Jo, deppigheten är säkert både årstids- och brist på graviditetsrelaterad. Samt hör starkt ihop med jobbet. Vi var ju fler som konstaterade igår att jobbet inte är någon höjdare, men har man väl blivit gravid så går det ju att härda ut till ledigheten.

Insåg ju då att jag inte har blivit gravid, och kanske borde dra igång karusellen att söka jobb i alla fall. Ooo, det lockar inte alls. Vill helst bli serverad det perfekta jobbet på en bricka. :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???