När märker man av att man är...GRAVID???
Hmmm, de här korten som ni ska ta i kväll...lägger ni ut en länk? *nyfiken*
Hmmm, de här korten som ni ska ta i kväll...lägger ni ut en länk? *nyfiken*
Snart så;
Nu behöver du i för sig inte hitta på meningslösa projekt längre men du kan kanske göra egna muggar?
Hmmr, jag har en e-postadress med mitt namn så den vill jag inte ge ut här. *tänker*
Det låter bra! Jag har tyvärr inte kort på mig, (många datakrasch!!) men ska försöka scanna in något.
Jag måste sticka nu, har massor att göra i dag!
Grattis igen Snart så! Har en liten lyckobubbla i min mage för din skull! Fan vad skoj!
Ha det skoj i kväll på Pickns och Kickns (eller vad det nu blir för namn) första träff!
Mindre,
Det ska jag absolut göra!
Mindre,
Har skickat e-post till dig för att bevisa hur oonda avsikter jag har!
Pust, nu har jag äntligen tagit mig mod till att ringa fertilitetskliniken! Pratar alla barnmorskor med en, på gränsen till irriterande, lugn ton??
Det är inte så bara det där med insemination. Trodde att jag bara kunde komma dit och kräva våra halvbebisar men icke! JAG måste också genomgå en undersökning. Prutt! Är inte så jättesugen på bli petad och undersökt. Det räcker att veta att de ska köra upp en slang i livmodern.
Jessie,
Ja, jag är ett dumhuvud! Hehe, ingenting fungerar i verkligheten som det gör i mitt huvud. Men det är klart att de inte vill slösa resurser och genomföra en insemination om det är något fel på mig också. Jaha, nu har jag något nytt att fundera på...
En ljus sak i detta är att de frusna är troligtvis av god kvalitet, annars hade de kontaktat oss och sagt att de sög. Och att de hamnar direkt i livmodern, det måste ju maximera chansen att bli gravid.