Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

ok Drömma, välkommen in i "vi-ska-inte-stressa-men-när-i-helvete-är-det-ÄL-och-hur-kan-det-vara-så-långt-till-BIM-klubben"!!!! :)

• sweetstreet

Men för att FÖRSÖKA stressa ner eller iallafall tona ner det hela lite så har vi änve NNÄ-klubben. Det är "näst-nästa

• sweetstreet

Moppy det är rätt!
    Det var nog mitt inlägg.
    För jag fick veta det av någon som föreläste om fertitlite och kvinnohormoner etc. Och faktum är att jag tror det stämmer.
    För vad som VERKLIGEN är STRESS är ju sådanan situationer som de flesta vanliga personer i en demokratisk i-land aldrig utsätts för alls. Och kvinnor i 3 världen eller i krigssituationer blir ju gravida trots svält och/eller stor psykisk påfrestning. Så vår stress är nog ganska liten i sammanhanget.
    Tröst?!

• sweetstreet

Drömma låter som om du verlkigen passar in som handen i handsken i vår tråd!! :)

• sweetstreet

Moppy Japp!

Förresten ska du också lägga upp en bild på vår sida som muggles fixat till oss??
    För du var väl inte med på träffen igår?

• sweetstreet

Oj Drömma. Tja vi har en barntröja liggandes i en ask för det var en present men det blev aldrig tillfälle att ge bort den, och nu har barnet bytt storlek så nu ligger den o väntar på bättre tider gissar jag....

• sweetstreet

Javisst Muggles!
    Mitt minne är som en fiskmås eller guldfisk eller så. Man ser en fråga eller ett inlägg som man tänker "japp det där ska jag svara på". MEn sedan har man glömt eller så har man glömt vem som skrev det.

Jag är också mycker mer sugen på 6 kring ÄL. Helt otroligt faktiskt vilken skillnad det kan vara!!! :o ;) :D

• sweetstreet

Så jag tror att min man liksom gissar sig till min ÄL ämndå eftersom det är handlar om superstora förändringar i in nivå av lust från ena dagen till den andra....! ;)

• sweetstreet

kurrig mage - kanske ett nytt symptom????

Och njae det var inte direkt jästsvampar jag jobbar med, men okej då. Jag fattar piken!!! Jag SKAAAAA jobba vidare! ;) ;)

Tack Muggles för att du tar ner mig på jobbjorden igen! :)

• sweetstreet

drömma låter ju bra nbara du känner att du har tid och ork för x-tra knäck.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???